Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Αγαπητοί επισκέπτες, εγγραφείτε για να δείτε και τις υπόλοιπες ενότητες του forum μας!
 
collapse
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Πληροφορίες για τα Μέγαρα-Χάρτης-Χρήσιμες Συμβουλές.  (Read 4931 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« on: Thursday, 13 September , 2007, 02:08:56 »

Έτος κατασκευής: 1996

Θέση: 42ο χλμ. της Ν.Ε.Ο. Εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου, περιοχή Πάχης Μεγάρων δίπλα στο στρατιωτικό αεροδρόμιο.

Έκταση: 175 Στρέμματα.

Μήκος Πίστας (Ολικό): 2,1 χλμ.

Mέσο πλάτος: 11 μ.

Εναλλακτικές διαδρομές: 6

Στροφές: 10

Βοηθητικοί Χώροι και παροχές:  2 Στεγασμένες και κλιματιζόμενες αίθουσες συνολικής έκτασης 300 τ.μ., παροχές αέρος, ύδατος, ρεύματος, τηλεφώνου, fax και internet, μηχανήματα αυτόματης πώλησης αναψυκτικών, καφέ και σνακ.

Οδηγίες προσέλευσης στην πίστα
Ακολουθώντας την εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου, μετά τα διόδια της Ελευσίνας,αφού περάσετε την έξοδο για Νέα Πέραμο, την έξοδο για Μέγαρα και τα Goody's που είναι αμέσως, μετά φτάνετε στο 41ο χλμ. όπου βλέπετε πινακίδα εξόδου (δεξιά) για Μέγαρα-Πάχη - Αυτοκινητοδρόμιο.
Ανεβαίνετε στην γέφυρα και στρίβετε αριστερά για Πάχη. Μετά από 300 μέτρα στρίβετε και πάλι αριστερά πριν την συρμάτινη περίφραξη στρατοπέδου, την οποία ακολουθείτε μέχρι να συναντήσετε την είσοδο του Αυτοκινητοδρομίου.



« Last Edit: Thursday, 13 September , 2007, 02:51:59 by ARIS SR20VE » Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #1 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:12:40 »




Προτεινόμενος τρόπος οδήγησης στην πίστα

Σκοπός αυτής της πρότασης δεν είναι η ανάλυση της τέλειας γραμμής στο κυνήγι το βέλτιστου χρόνου, αλλά είναι να αποτελέσει μια αρχή για ανθρώπους που δεν έχουν ξαναμπεί στην πίστα ώστε να τους βοηθήσει να βρίσκονται πιο ΄΄εντός θέματος΄΄ και να τους γλιτώσει από αρκετούς άσκοπους γύρους και τη σημαντική φθορά που θα προκαλούσαν.

Κ1-Κ2:Περνώντας από τους σηματοδότες εκκίνησης, φρενάρετε αρκετά δυνατά κατεβάζοντας συνήθως σε 2η, κρατιέστε δεξιά και καθυστερείτε λίγο να κάνετε το turn-in. Η στροφή στο σχεδιάγραμμα της πίστας φαίνεται με 2 κορυφές (Κ1-Κ2) πράγμα που δεν ανταποκρίνεται πλήρως στην αλήθεια αλλά ούτε είναι και τελείως λανθασμένο. Το λίγο καθυστερημένο αρχικό στρίψιμο που αναφέραμε πιο πάνω θα σας βοηθήσει να έχετε καλύτερη έξοδο. Προσπαθείστε να αποφύγετε το πάτημα του εσωτερικύ kerb μιας και αυτό εναι αρκετά ψηλό. Αφού περάσετε το apex, μειώστε την γωνία του τιμονιού σας και κινηθείτε ομαλά προς το εξωτερικό kerb.
Είναι μία απο τις κλειστές στροφές τις πίστας, στην οποία τα υπερβολικά χιλιόμετρα στην είσοδο εύκολα μετατρέπονται σε αρκετό χάσιμο χρόνου αλλά και φθορά των ελαστικών.

Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #2 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:13:35 »


Κ3-Κ4:Έχοντας αρκετή απόσταση από την έξοδο της Κ2 μέχρι την Κ3, τα δυνατότερα αυτοκίνητα θα χρειαστεί να φρενάρουν ίσως δυνατά και στιγμιαία πριν στρίψουν την πρώτη ανοιχτή αριστερή της πίστας. Η συνηθέστερη σχέση στο κιβώτιο είναι η 3η. Μιας και η έξοδος της Κ3 σημαίνει δυνατά φρένα για την δεξιά Κ4, το πως θα στρίψουμε την Κ3 εξαρτάται άμεσα από την Κ4. Χρησιμοποιώντας το χαμηλό kerb της Κ3, και εκμεταλευόμενοι την ομαλή του "έκβαση" μπορούμε να το πατήσουμε μέχρι τέλους ώστε στην έξοδο της Κ3 να μπορέσουμε να φρενάρουμε με τους τροχούς να βρίσκονται σε ευθεία θέση νωρίτερα.
Για την Κ4 επιλέγουμε 2η σχέση με "διστακτικό" γκάζι στην είσοδο, και προοδευτική (και προσεκτική ειδικά για προσθιοκίνητα που δεν έχουν μπλοκέ διαφορικό) αύξηση μέχρι την έξοδο εκμεταλευόμαστε ολόκληρο το πλάτος της πίστας η οποία συχνά "τελειώνει" πιο γρήγορα απ'οτι περιμέναμε. Στην συνέχεια στην μικρή ευθεία που ακολουθεί επιταχύνουμε για την δεξιά Κ5, την γνωστή στους αγωνιζόμενους και τους συχνούς επισκέπτες της πίστας σαν "Φυστικιές" (λόγω των αντίστοιχων δέντρων που υπάρχουν σε εκείνο το σημείο).
Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #3 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:14:21 »


Κ5:Αναλόγως με την κλιμάκωση του σασμάν σας, θα κατεβάσετε σε 2η (αν έχετε προλάβει να βάλετε 3η στην μικρή ευθεία ανάμεσα στην Κ4 και Κ5) ή θα στρίψετε στις "Φυστικιές" (δεξιά) με 3η. Μην κλειστείτε πολύ νωρίς μιας και με τυχόν λάθος υπολογισμό είναι επίφοβο να πατήσετε (για την ακρίβεια.. "καβαλήσετε") το άτσαλο δεξί εσωτερικό kerb με μεγάλο κίνδυνο ανατροπής, ειδικά αν δεν έχετε αρκετή εμπειρία. Από την άλλη το καθυστερημένο turn-in θα σας στερήσει την δυνατότητα να εκμεταλευτείτε όλο το πλάτος της πίστας, και το εξωτερικό kerb θα έρθει πολύ σύντομα αν η ταχύτητά σας είναι σχετικά υψηλή. Στην έξοδο της Κ5, μπορούμε να εκμεταλευτούμε το (εξωτερικό kerb) μειώνοντας λίγο την γωνία του τιμονιού μας. Μία καλή ταχύτητα εξόδου όταν ισιώνουμε τους τροχούς μας και βγαίνουμε από το kerb είναι στα 110km για ένα αυτοκίνητο που έχει στοιχειώδη προετοιμασία για την πίστα (π.χ semi-slicks). Ενδεικτική ταχύτητα φυσικά αφού εξαρτάται άμεσα από το αυτοκίνητο και όπως είπαμε από την καταλληλότητά του ή την προετοιμασία του για trackdays. Μία καλή έξοδος από την Κ5, σημαίνει πλήρη εκμετάλευση της ευθείας της πίστας, που εκτείνεται μπροστά μας για περισσότερα από 500μ.
Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #4 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:16:45 »


Κ6-Κ7:Διανύοντας την ευθεία της πίστας, και κατευθυνόμενοι για την δεξιά Κ6, ένα σημαντικό κομμάτι είναι τα φρένα. Ένα αρχικό και συνήθως ασφαλές σημάδι είναι η ταμπέλα των 100μ. Το σημείο και η ένταση φρεναρίσματος, όπως είναι φυσικό εξαρτάται και από τις δυνατότες των φρένων σας αλλά και από το στήσιμο και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου σας. Εδώ, μιας και τις πρώτες φορές οδήγησης στην πίστα έχουμε σαν σημάδι την ταμπέλα των 100 όπως είπαμε, υπάρχει κίνδυνος να παρασυρθούμε και να μην προσαρμόσουμε αργότερα το φρενάρισμά μας κατάλληλα. Αφού αποκτήσουμε κάποια εμπειρία, χρησιμοποιώντας και πάλι κάποιο σημάδι που μας βοηθάει, αναπροσπαρμόζουμε το φρενάρισμά μας σύμφωνα με την είσοδο της στροφής και όχι με την ταμπέλα των 100μ. Φρενάροντας λοιπόν δυνατά και κατεβάζοντας σε 2η, φροντίζουμε να μην κλειστούμε νωρίς και αποφεύγουμε να πατήσουμε το kerb το οποίο δεν είναι μεν πολύ επικύνδυνο αλλά ανάλογα με το set-up της ανάρτησής μας μπορεί να αποσταθεροποιήσει το αυτοκίνητο δυσκολεύοντάς το να επιταχύνει προς την έξοδο. Αποφεύγουμε λοιπόν να κλειστούμε νωρίς, και στην έξοδο της Κ6 ανοιγόμαστε στο απέναντι kerb ώστε να επιταχύνουμε σταδιακά. Μία κακή -από άποψης γραμμής- είσοδος στην Κ6 θα μας αναγκάσει να σηκώσουμε αρκετά ή εντελώς το πόδι απο το γκάζι ώστε να διορθώσουμε την πρόωρη πορεία προς το εξωτερικό kerb στην έξοδο της στροφής. Στην συνέχεια κλεινόμαστε και πάλι στην δεξιά μεριά της πίστας ώστε να κερδίσουμε μέτρα, περνώντας κοντά στο kerb της ανεπαίσθητης καμπής Κ7.
Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #5 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:18:18 »


Κ8-Κ9:Ο συνδιασμός στροφών Κ8-Κ9 είναι παρόμοιος με αυτόν των Κ3-Κ4, με τη διαφορά ότι στην έξοδο της Κ8 έχουμε περιθώριο να επιταχύνουμε πριν πέσουμε στα φρένα γα την Κ9. Η Κ8 είναι ίσως η γρηγορότερη -υπολογίσιμη- στροφή της πίστας. Συνηθέστερη σχέση στο κιβώτιο η 3η. Από την προηγούμενη ευθεία θα χρειαστεί να φρενάρουμε αναλόγως πάντα με την δύναμη του αυτοκινήτου μας. Κρατιόμαστε αριστερά στο δρόμο και στρίβουμε στην Κ8 περνώντας πολύ κοντά στο kerb. Είναι μια στροφή η οποία απαιτεί ανάλογη αντιμετώπιση του χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο ουσιαστικά δεν στρίβει για πολλή ώρα, αλλά χρειάζεται καλό turn-in και καλή αντίδραση του μπροστινού μέρους στα πολλά xιλιόμετρα. "Πουλάμε" την έξοδο της Κ8 για το καλύτερο δυνατό στρίψιμο της Κ9, της πιο "συγκρατημένης" στροφής της πίστας. Ο κίνδυνος να ενθουσιαστούμε και να ξεγελαστούμε από το αυξημένο πλάτος της πίστας σε αυτό το σημείο και κυρίως αφού περάσουμε την μεγάλη κορυφή της στροφής είναι ορατός. Πολύ μετριασμένοι με το γκάζι, κρατιόμαστε αρκετά κλειστά στην στροφή και επιτχαχύνουμε μέχρι το apex όπου η γωνία της στροφής μειώνεται πολύ. Υπερβολική ταχύτητα εισόδου στην Κ9 μπορεί εύκολα να σημαίνει έξοδο στην "αμμοπαγίδα" και στην καλύτερη άσκοπο άνοιγμα της γραμμής μας στην εξωτερική μεριά της στροφής και εξαναγκασμό να σηκώσουμε αρκετά εως τελείως το πόδι από το γκάζι. Φυσικά σε όλα τα παραπάνω αρνητικά αποτελέσματα προσθέτουμε και την άσκοπη φθορά των ελαστικών.
Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #6 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:22:57 »

Ωράριο χρήσης του Αυτοκινητοδρόμιου

Οι ώρες λειτουργίας είναι 9:00 το πρωί μέχρι τις 8.30μμ κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και μέχρι τη δύση του ηλίου κατά τους χειμερινούς.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 22960 25099[/right]


ΠΗΓΗ για τα παραπάνω: trackday-special.gr
« Last Edit: Sunday, 22 March , 2009, 03:26:34 by ARIS SR20VE » Logged

ΤζέτζηςΝ15
Golden Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Χαλκίδα
Tuned Car: N15 GA14DE
Posts: 1034



« Reply #7 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:30:19 »

 :res :res :res :res :res :res

Μπράβο ρε Άρη! -right  Δεν ξέρεις πόσο χρήσιμες είναι αυτές οι πληροφορίες για κάποιον που πάει πρώτη φορά στην πίστα.  Ελπίζω να το μελετήσουμε καλά όλοι, για να μπορέσουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό χωρίς παρατράγουδα! 

(Υ.Γ. Κάποτε είχα ζητήσει από ένα φίλο μου να μου δώσει "σημειώσεις" για τα λιμανάκια...! Ακόμα πρέπει να τις έχω στο ντουλαπάκι μου! Σαρκασμός Σαρκασμός Μήπως είμαι μεγάλος καγκουρας; :lol Σαρκασμός)
« Last Edit: Thursday, 13 September , 2007, 02:32:33 by ΤζέτζηςΝ15 » Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #8 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:31:37 »

Τζέτζη, μην με βάζεις να ξεθάβω βιντεοταινίες με λιμανάκια τώρα...Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός
Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #9 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:46:19 »

Πάντως καλό θα ταν όσοι δεν έχουμε πάει (βάζω και τον εαυτό μου μέσα), να ρίξουμε μια ματιά στο χάρτη, όπως σωστά είπε και ο φίλος Κώστας, και να διαβάσουμε κάποιες από τις συμβουλες που δίνονται.
Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #10 on: Thursday, 13 September , 2007, 02:51:28 »

Ακόμα αν κάποιοι έχουν πάει, μπορούν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους μαζί μας... 
Logged

GazofoNinja
Esteemed member
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 1522



« Reply #11 on: Thursday, 13 September , 2007, 03:28:48 »

Η πρωτη μου εμπειρια σε πιστα ηταν στα Μεγαρα.Δυστυχως σαν συνοδηγος αλλα δεν πειραζει εχει ο καιρος γυρισματα :lol
Αυτες που ειδα οτι δυσκολεψαν περισσοτερο τον οδηγο ηταν οι Κ1-Κ2...
Logged


Πως βάζω link σε μια λέξη??
Σ.Σ.: Ο χαρακτηρισμός "Τuner" δεν αλλάζει ανάλογα με τον αριθμό των Posts!!
NikosS13
Golden Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα - Τρίπολη
Tuned Car: Silvia S13
Έτος Γέννησης: 34
Posts: 5280



WWW
« Reply #12 on: Thursday, 13 September , 2007, 12:17:53 »

Μπράβο ρε Άρη, πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου. -right
Logged


MacX
Golden Member
***
Offline Offline

Περιοχή: ΑΙΓΑΛΕΩ
Tuned Car: Nissan Micra K12 1,2
Posts: 202



« Reply #13 on: Saturday, 15 September , 2007, 11:06:33 »

Άρη φοβερό!!! Εύγε τσολιά μου!!!
Logged
ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9692



« Reply #14 on: Saturday, 15 September , 2007, 13:35:36 »

Να στε καλά παίδες... -right
Logged

Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  




* Recent Posts
Οκτώβριος 2014 by karakat
[Today at 09:26:38]


Κόντρες με GTR by elnismo
[Today at 08:22:11]


almera gtir κοβεται για ανταλλακτικα by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Yesterday at 23:54:28]


ΛΑΔΙΑ-ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ - Τύποι, προδιαγραφές, χαρακτηριστικά κ.α. by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Yesterday at 23:43:50]


Τραγούδια που μας αρέσουν, που ακούμε. by giorgos_gr
[Yesterday at 17:30:11]


βαλβιδα ψυχρης by paraskeuas
[Yesterday at 00:18:24]


Λάστιχα εισαγωγής by geormpal
[Tuesday, 21 October , 2014, 22:41:30 ]


λαδι σε sunny by geormpal
[Tuesday, 21 October , 2014, 22:34:51 ]


16αρες αλουμινιου 4*114 & 4*100 by almera challenge
[Tuesday, 21 October , 2014, 17:44:05 ]


ρυθμιση βαλβιδων vvl by geokat1975
[Tuesday, 21 October , 2014, 10:22:40 ]


το almera μου by mathiou
[Monday, 20 October , 2014, 00:16:43 ]


ΖΗΤΑΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΙΣΩ ΜΕ ΑΝΤΑΛΑΓΗ by ilias
[Sunday, 19 October , 2014, 13:51:41 ]


PRIMERA P12 by tsakimak
[Sunday, 19 October , 2014, 10:19:38 ]


almera n16 model 2004 by karakat
[Sunday, 19 October , 2014, 10:15:31 ]


ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ 40 ΕΥΡΩ by ilias
[Saturday, 18 October , 2014, 11:46:13 ]


ΑΝΤΑΛΑΓΗ ΣΑΣΜΑΝ ΜΠΛΟΚΕ CA-16-18 ,με,,, by ilias
[Saturday, 18 October , 2014, 08:55:00 ]


Ν14 1,6 16ν by geormpal
[Friday, 17 October , 2014, 15:04:32 ]


Δίνω τον “Ρόκυ” μου by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Thursday, 16 October , 2014, 22:42:48 ]


πωλουνται ζαντες 16'' by jdm76
[Thursday, 16 October , 2014, 21:25:11 ]


ζαντες 17'' oz ultraleggera 4x114 by papagiannis
[Thursday, 16 October , 2014, 17:11:37 ]



Who's Online
  • Dot Guests: 187
  • Dot Hidden: 1
  • Dot Users: 8
  • Dot Users Online:


* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.305 seconds with 23 queries.