Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Δείτε εδώ πως να εισάγετε φωτογραφίες μέσα στα topics!
 
collapse
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Ζαντες - καρε  (Read 3384 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
nismoblack
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Thessaloniki
Tuned Car: Sunny N14 vvl + King cab D21
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 406



« on: Monday, 13 April , 2009, 18:48:32 »

Παιδια να κανω μια ερωτηση θελω!!Πως μετραμε το καρε σε μια ζαντα?Ευχαριστω προκαταβολικα
Logged
Moudis
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ilissia
Tuned Car: 200sx s13
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 939



« Reply #1 on: Monday, 13 April , 2009, 19:15:38 »

Δε χρειαζεται,πες μας απο ποιο αμαξι να σου πουμε το καρε του!!!
Logged

nismoblack
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Thessaloniki
Tuned Car: Sunny N14 vvl + King cab D21
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 406



« Reply #2 on: Monday, 13 April , 2009, 19:36:23 »

δεν ξερω φιλε μου απο τι αμαξι ειναι.Εκτος αυτου δεν ειναι κακο να εχεις γενικες γνωσεις
Logged
giorgos_gr
NissanTuners CREW
****
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα
Tuned Car: _
-Nissan Primera
-Yamaha TT 600
-Peugeot 406
Έτος Γέννησης: 1980
Posts: 7584

100 χρόνια μπροστά


« Reply #3 on: Monday, 13 April , 2009, 21:24:28 »

Μετράς την απόσταση από το κέντρο τις μίας βίδας μέχρι το κέντρο της απέναντι βίδας. (κόκκινα βελάκια στην εικόνα)
Εάν για παράδειγμα πούμε καρέ 4Χ114,3 εννοούμε πως έχει 4 μπουλόνια και η μεταξύ τους απόσταση είναι 114,3mm (μπλε Χ στην εικόνα)

Ελπίζω να σε βοήθησα  Σαρκασμός -right
Logged

Nippon
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Who knows.......
Posts: 3460


« Reply #4 on: Monday, 13 April , 2009, 22:37:12 »

Συμφωνω με τον george !!!
Αλλα επισης να γνωριζεις τι ειναι το offset και τι το inset. Αυτο βοηθαει στο να ξερεις τις υπολοιπες χρησιμες πληροφοριες για την ζαντα σου. Επισης μπορεις να μαθεις περι της αποστασης του βασιλικου πειρου καθως επισης και τια μειονεκτηματα που εχεις για να αναπτυξεις φαινομενα υπερστροφης κ.λ.π κ.λ.π !!
Π.χ: Παρ'οτι δεν θα βρεις μπροστινο συστημα αναρτησης που να'χει βασιλικο πειρο, αυτο εχει να κανει μα την γωνια περιστροφης του μουαγιε με το εδαφος και την αποσταση απο το κεντρο του πελματος και αυτο δινει την αποσταση king pin inclination (αποσταση βασιλικου πειρου) που σε απλα ελληνικα εχει να κανει με το ποσο "βαρια" ειναι η αισθηση του τιμονιου στα χερια μοας !!!.
Μεγαλες γωνιες κλησης εχουν το αρνητικο αποτελεσαμ να προσδιδουν θετικες γωνιες camber στον εξωτερικο τροχο με αντιστοιχη αυξηση μεταφορας βαρους στον αντιστοιχο τροχο !!
« Last Edit: Tuesday, 14 April , 2009, 09:43:32 by Nippon » Logged
Nippon
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Who knows.......
Posts: 3460


« Reply #5 on: Monday, 13 April , 2009, 23:01:28 »

Και επειδη δεν οπως λενε και οι κινεζοι μια εικονα ισον χιλιες λεξεις:




Logged
nismoblack
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Thessaloniki
Tuned Car: Sunny N14 vvl + King cab D21
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 406



« Reply #6 on: Monday, 13 April , 2009, 23:43:00 »

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις παιδια.Κατατοπιστικοτατοι
Logged
nismoblack
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Thessaloniki
Tuned Car: Sunny N14 vvl + King cab D21
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 406



« Reply #7 on: Monday, 13 April , 2009, 23:44:25 »

Μετράς την απόσταση από το κέντρο τις μίας βίδας μέχρι το κέντρο της απέναντι βίδας. (κόκκινα βελάκια στην εικόνα)
Εάν για παράδειγμα πούμε καρέ 4Χ114,3 εννοούμε πως έχει 4 μπουλόνια και η μεταξύ τους απόσταση είναι 114,3mm (μπλε Χ στην εικόνα)

Ελπίζω να σε βοήθησα  Σαρκασμός -right


Να υποθεσω οτι με παχυμετρο μετραμε ετσι??
Logged
Moudis
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ilissia
Tuned Car: 200sx s13
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 939



« Reply #8 on: Monday, 13 April , 2009, 23:55:36 »

Με μετρο για πιο ευκολα,sorry που δεν απαντησα πριν,θεωρησα οτι δε θα σε ενδιεφερε ο τροπος,απλως ηθελες να βρεις το καρε καποιου αμαξιου.Καλα κανεις και το ψαχνεις το θεμα,μπραβο σου!
Logged

Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  





* Recent Posts
Βαλβολινη σε σασμαν sr20de μπλοκε by ZMdevelopment
[Today at 18:16:19]


βασεις sr20 by ZMdevelopment
[Today at 18:10:22]


Nissan almera N16 by lefteris mourtzakis
[Today at 15:56:18]


Μετατροπή n14 από ga14ds σε sr20 by moglis
[Monday, 27 July , 2015, 21:02:03 ]


ζαντες για nissan primera p11/144 by teo-p11-144
[Sunday, 26 July , 2015, 20:41:53 ]


Τα φωτα σας για service σε micra k12 by skatzas
[Sunday, 26 July , 2015, 15:48:58 ]


Nissan Almera Ν16 SR20ve '00 by geormpal
[Saturday, 25 July , 2015, 13:52:41 ]


μπαρες θολων by giosakhs
[Friday, 24 July , 2015, 21:05:16 ]


Ιούλιος 2015 by spiro
[Friday, 24 July , 2015, 05:37:21 ]


subwoofer Focal 21wx Utopia by teo-p11-144
[Thursday, 23 July , 2015, 19:35:33 ]


ηχοσυστημα Audison by teo-p11-144
[Thursday, 23 July , 2015, 19:35:21 ]


Συμπλεκτης act sr20 by giosakhs
[Wednesday, 22 July , 2015, 19:16:21 ]


Το Βίντεο της ημέρας [ αστεία και σοβαρά ] by SST
[Wednesday, 22 July , 2015, 16:48:20 ]


περιεργο ηλεκτρονικο προβλημα μαλλον στο ιμομπιλαιζερ by p12turbo
[Tuesday, 21 July , 2015, 14:47:44 ]


πωληται χταποδοεξατμιση για nissan almera n16 by spartan
[Monday, 20 July , 2015, 12:39:22 ]


Βλάβης συνέχεια... by datsunaras
[Sunday, 19 July , 2015, 19:24:56 ]


Πωλειται εξατμιση Challenge για Ν15 by Ηλιας_VVL
[Friday, 17 July , 2015, 01:09:26 ]


Διαφορα εξτρα για Ν15 (φανοποιια) by Ηλιας_VVL
[Friday, 17 July , 2015, 00:21:17 ]


MICRA K11 '01 P0137 by golden82
[Wednesday, 15 July , 2015, 22:05:35 ]


υδραυλικο τιμονι μετατροπη κ 11 by nismo gtr
[Wednesday, 15 July , 2015, 21:52:05 ]



Who's Online
  • Dot Guests: 151
  • Dot Hidden: 0
  • Dot Users: 10
  • Dot Users Online:


* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.343 seconds with 22 queries.