Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Αγαπητοί επισκέπτες, εγγραφείτε για να δείτε και τις υπόλοιπες ενότητες του forum μας!
 
collapse
Pages: [1] 2 3 ... 16   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Βελτίωση απο εξάτμιση?  (Read 18603 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« on: Friday, 22 May , 2009, 12:59:18 »

Γεια βοηθήστε. Να μπω στη διαδικασία να κανω καποια αλλαγή στην εξάτμιση και ποια θα μπορούσε να ήταν αυτη?

Κάποια πρόταση για μαγαζί που να ΞΕΡΕΙ τι πρεπει να κανει και να εχει όρεξη να ασχοληθεί με ενα απλό NOTE ?
Logged

.
elnismo
WebCreator
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα
Tuned Car: N16
Posts: 6976



« Reply #1 on: Friday, 22 May , 2009, 13:10:21 »

βελτίωση στο look, τον ήχο ή την απόδοση του κινητήρα?
Για το τελευταίο, αν δεν αλλάξεις ΟΛΟ το σύστημα καυσαερίων (από πολλαπλή εξαγωγής μέχρι πίσω) δύσκολα θα δεις κάτι..

για τα υπόλοιπα μπορoύν να γίνουν θαύματα!! -pirate
Logged

dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #2 on: Friday, 22 May , 2009, 13:14:51 »

θελω να βελτιωσω την αποδοση του κινητηρα.
Logged

.
coolmind
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: Αθήνα
Έτος Γέννησης: 37
Posts: 50



« Reply #3 on: Friday, 22 May , 2009, 13:37:53 »

θελω να βελτιωσω την αποδοση του κινητηρα.
Αυτο δεν γινεται μονο με την αλλαγη της εξατμησης.Καπως καλυτερο αποτελεσμα θα εχεις αν αλλαξεις μαζι και το φιλτρο αερος,με ενα ποιο ελευθερο,και απο εκει και πανω θελεις προγραμμα και παει λεγοντας.
Logged

dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #4 on: Friday, 22 May , 2009, 13:46:42 »

φιλτρο αερος εχω αλλαξει (ΚΝ) και τροφοδοτω αερα στο φιλτροκουτι απο διαφορετικό σημείο της μετωπης (χρησιμοποιώντας εναν ευκαμπτο αλουμινοσωλήνα 60μμ) ωστε να παιρνει πιο ευκολα και πιο πολύ αερα σε σχεση μετο εργοστασιακό σημείο που είχαν την σωληνίτσα.

Οσο για το προγραμμα δεν εχω ακουσει να υπαρχει κατι ετοιμο δοκιμασμενο.
Logged

.
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #5 on: Friday, 22 May , 2009, 16:48:40 »

Μάντεψε ποιός θα γράψει πάλι σε δικό σου post.....εγώ !

Οπως ξέρεις εγώ έχω το 1,4 , όχι το 1,6 αλλά μπορεί να βοηθήσουν όσα διαβάσεις.
Θα σου πώ λοιπόν 3 πράγματα: τι έχω κάνει, τι έχω ακούσει ή ξέρω και τις εντυπώσεις μου.....αυτή την φορά δεν θα σου προτείνω (για να σπάσει και η μονοτονία λίγο... )

1. Άλλαξα την εξάτμιση από τον καταλύτη και πίσω, δηλ. τα 2 καζανάκια (και τον σωλήνα...εννοείται)....σε 2 στάδια. Πρώτα μόνο τελικό και μετά και μεσαίο. Αποτέλεσμα: καζανάκια ανοξείδωτα ελευθέρας και ο σωλήνας λίγο πιο παχύς απ'τον μαμίσιο. Έχω κι εγώ φίλτρο K&N αλλά δεν έχω πειράξει τον αεραγωγό, το έχω απλά μέσα στο φιλτροκούτι.

2. Έχω ακούσει ότι α: τα γιαπωνέζικα δεν θέλουν πολύ ελεύθερη εξάτμιση γιατί τα "κόβει" (τους χαλάει το backflow), β: αν δεν αλλάξεις όλη την εξάτμιση (και το χταπόδι) δουλειά δεν κάνεις, γ: μπορεί με μια κακή δουλειά να χάσεις αντί να κερδίσεις.....αυτά έχω ακούσει αλλά αυτά που ξέρω είναι οτι η Nissan Sporteam έβγαλε μια εξάτμιση τύπου "challenge" δηλ. αρκετά μεγάλης διατομής και με ελέυθερα καζανάκια/ημιαγωνιστικό καταλύτη για το Note 1,6 του Note cup.

3. (επειδή έχει και η μητέρα μου το Note 1,4  οι συγκρίσεις μου είναι αρκετά αντικειμενικές) α: αυτά που έκανα έκοψαν ροπή απ'τις χαμηλές στροφές (δηλ. αρχίζει να ροπιάζει από +500 με +1000 στροφές πάνω απ'το μαμίσιο..... έχασε δηλ. το νεύρο του χαμηλά) αλλά έδωσε δύναμη στις μεσαίες και ειδικά στις ψηλές στροφές (όσο το πατάς πάει), β: ο ήχος είναι αρκετά καλός και μέχρι τις 3500-4000 δεν είναι ενοχλητικός , γ: έχω στρογγυλό τελικό αλλά κάποια στιγμή θα του βάλω οβάλ....του πάει καλύτερα, δ: όταν είχα μόνο τελικό (χωρίς το μεσαίο) δεν είχα δει ουσιαστικές διαφορές.




ΠΡΟΤΑΣΗ.........(σιγά που θα την γλύτωνες!!!):
Για ήχο μόνο, βάλε ενα τελικό ελευθέρας με παχύ σωλήνα (κάνει ωραία σκασιματάκια.....αν και δεν είναι το πιο σωστο)
Για αισθητική, βάλε τελικό ή μόνο μπούκα.... μιά ωραία, μεγαλούτσικη
Για απόδοση βάλε το σετ challenge της Nissan (μην το πληρώσεις χρυσό στον Θεοχαράκη...πάρε το κατευθείαν απ'την Bossal ) γιατί έχεις το 1,6 και σ'εσένα θα δουλέψει καλά.


 drive
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #6 on: Friday, 22 May , 2009, 17:07:26 »

Σε εσενα πόνταρα. Ισως δεν εχει καποιος αλλος ΝΟΤΕ.

1. Και εγώ αυτα σκεφτομαι να αλλαξω για αρχή. Θυμασαι νούμερα σωληνας πριν και μετά? βεβαια στο 1.6 ειναι μεγαλύτερη. απλά θέλω να δω την διαφορά.

2. Αυτα τα εχω ακούσει και εγώ. το κιτ τύπου "challenge" το εφτιαχνε η bosal. μου ειχαν πει οτι στα αγωνιστικα δεν ειχαν βαλει χταποδι ουτε καταλυτη. ειχαν βγαλει τον προκαταλυτη και ειχαν βαλει μεσαιο-τελικο με 50 (νομιζω) σωληνα. Εχω ζητήσει απο γνωστό να μου πει ακριβώς και με νουμερα τι ειχαν κανει στο αγωνιστικα.

3. εμενα το 1.6 (οπως ειναι τωρα) τραβάει απο χαμηλά πολυ καλα και ειδικά μετά τις 4000 ανεβάζει γρήγορα. Δεν θα ήθελα να χασω πολύ κατω απο τις 4.000. Με μέτρηση που εχω κανει εχω 139ΝΜ/3000, 149,6ΝΜ/3500, 152ΝΜ/4000 και 158.7 μεχρι τις 5000 και μετα πεφτει στα 148 εως τις 6000.

4. σκεφτομαι σταδιακά φουλ αλλαγή. Για αρχή θα αλλαξω σωληνώσεις-μεσαιο-τελικό και θα αφαιρεσω μια οβιδουλα που υπαρχει μεταξύ καταλύτη και μεσαίου. Ισως να αλλάξω και καταλύτη.

Εσύ που εκανες τις αλλαγές σου?


Logged

.
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #7 on: Friday, 22 May , 2009, 18:06:13 »

Για σωλήνα δεν θυμάμαι......νομίζω, αν η μαμίσια ήταν 36 (εξωτερ. διάμετρος) πήγα στα 42-44.....αντί για Bossal που είναι γύρω στα 50 ή 50+......δεν είμαι όμως σίγουρος. Θα το κοιτάξω όμως....κάπου το έχω γραμμένο και θα σου πώ.
Όταν απαντήσει πάντως ο γνωστός σου τί ακριβώς φοράει το αγωνιστικό, πες μου κι εμένα να ξέρω.

Για το τράβηγμα από χαμηλά.... μάλλον θα πέσει λίγο με αυτές τις μετατροπές. Εσύ όμως έχεις το 1,6 και νομίζω πως δεν θα έχεις πρόβλημα.....ίσα-ίσα που θα το καταλάβεις στις ψηλές πολύ καλα.

Τώρα για τις αλλαγές που λές, ναι..σταδιακά μεσαίο και τελικό και βλέπεις....μπορεί να μην χρειάζεσαι κάτι παραπάνω...κάτσε να δείς και το αγωνιστικό τι φοράει. Για την οβιδούλα που λες, μίλα με τον εξατμισά γιατί εγώ νομίζω πως είναι σημαντική.....για τους κραδασμούς.

Εγώ τις αλλαγές μου τις έκανα στο exhaust center (http://www.exhaust-center.gr/), όχι ο πιο οικονομικός αλλά συζητήσιμος, καθαρός και προσεκτικός. Δες τις προσφορές του σε επώνυμες εξατμίσεις.
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #8 on: Friday, 22 May , 2009, 18:59:04 »

οταν ειχα το 1.4 μου ειχαν προτείνει για 42-44 και εμενα. Το 50 ειναι υπερβολή για 1.4 μαλλον για το 1.6 θα σου ειχαν πει. Το μαμα 1.6 πρεπει να εχει κοντά στο 45-46 σωλήνα.

Εχω περάσει και εγώ απο εκει αλλά δεν ξερω αν τελικά θα καταλήξω εκεί. Θα περάσω και απο τον Διανελάτο.
Logged

.
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #9 on: Friday, 22 May , 2009, 19:34:19 »

οταν ειχα το 1.4 μου ειχαν προτείνει για 42-44 και εμενα. Το 50 ειναι υπερβολή για 1.4 μαλλον για το 1.6 θα σου ειχαν πει. Το μαμα 1.6 πρεπει να εχει κοντά στο 45-46 σωλήνα.

Εχω περάσει και εγώ απο εκει αλλά δεν ξερω αν τελικά θα καταλήξω εκεί. Θα περάσω και απο τον Διανελάτο.

Δεν το ξέρω το παληκάρι.
Πάντως ο παππούς στην Bossal (το αφεντικό εκεί) είναι υπέρ των μεγάλων διαμέτρων και είμαι σχεδόν σίγουρος οτι το kit τους για το Note 1,6 έχει σωλήνες 50+ (ακόμα και 54 μπορεί)......υπερβολή.
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #10 on: Thursday, 28 May , 2009, 15:36:28 »

εμαθα οτι στο αγωνιστικο αλλαζε απο τον καταλύτη και πίσω με 50+ σωλήνα.

Μου ειπαν οτι προτείνουν 50 αντι του 55 που ειχαν τα αλμερα challenge. επισης αν βγουν και οι δυο καταλύτες πρεπει να μπει ενας σχετικά ενισχυμένος.

μπορεί να δοκιμασω και με 48,3. τωρα στο δικό μου εχει 42 περιπου.
« Last Edit: Thursday, 28 May , 2009, 15:39:57 by dtziouvaras » Logged

.
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #11 on: Tuesday, 29 December , 2009, 14:23:51 »

ποιο ειναι το "Ε" που αναφερόταν στο αρθρο του Spiro για υπολογισμό και κατασκευή εξάτμισης βάσει των παρακάτω στοιχείων???

« Last Edit: Tuesday, 29 December , 2009, 14:29:09 by dtziouvaras » Logged

.
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #12 on: Wednesday, 30 December , 2009, 10:15:56 »

Λοιπόν,

Χτες έκανα την ακόλουθη αλλαγή:
1. Αφαίρεσα τον δεύτερο καταλύτη (τον μικρό λιγο πριν το μεσαίο),
2. εβαλα 50αρα σωλήνα μέχρι πίσω,
3. ελεύθερο μεσαίο καζανι
4. τελικό καζάνι αφησα της μάνας του (για τον θόρυβο και να δοκιμάσω).

Το αποτέλεσμα ήταν 2-3 ΝΜ ροπή  (αναλόγως τις στροφές) απο τις 3500 μέχρι τις 6500 και 3 ιππους απο τις 5500 - 6500. Δε εχασα πουθενα.

Από θόρυβο, ειδικά εσωτερικά στην καμπίνα, σχεδόν αμετάβλητος.
Logged

.
antonisxania
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: xania
Tuned Car: almera n16
Έτος Γέννησης: 26
Posts: 810



« Reply #13 on: Wednesday, 30 December , 2009, 11:36:38 »

και το check engine δεν αναψε τωρα?ο δευτερος αισθητηρας λ που ειναι?πριν η μετα τον δευτερο καταλητη?
Logged
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #14 on: Wednesday, 30 December , 2009, 11:41:03 »

οχι δεν αναψε. ειναι πριν το δευτερο καταλύτη δηλαδή στο τελείωμα το βασικού καταλύτη. η δουλεια εγινε μετά απο εκείνο το σημείο.
Logged

.
Pages: [1] 2 3 ... 16   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  






Who's Online
  • Dot Guests: 199
  • Dot Hidden: 0
  • Dot Users: 12
  • Dot Users Online:


* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.693 seconds with 23 queries.