Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Ο χαρακτηρισμός "Τuner" δεν αλλάζει ανάλογα με τον αριθμό των Posts!!
 
collapse
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Μη ικανοποιητική ανάρτηση σε ΝΟΤΕ  (Read 21185 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Nippon
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Who knows.......
Posts: 3460


« Reply #45 on: Thursday, 13 August , 2009, 10:35:13 »

Εννοεις αυτον με το driftαδικο-dragsterαδικο-πιστιαρικο-βολταδικο που περναει ΚΤΕΟ και ρυπους ΚΑΝΟΝΙΚΑ (απλα κατεβαζοντας μιγματα) και γινεται και υποβρυχιο σαν του James Bond αμαξι ????
:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
Logged
Nippon
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Who knows.......
Posts: 3460


« Reply #46 on: Thursday, 13 August , 2009, 10:37:39 »

για θολομπαρα πισω - ΟΧΙ, θελω το μπορτμπαγκαζ όπως ειναι.

για μπροστά θα εχει επιπτώσεις στην συνολική παραμόρφωση σε ενα τρακαρισμα. καλά τα λέω?

Για αντιστρεπτική πίσω, το σκέφτομαι. Εξάλου και η νισσαν στο facelift note εκανε καποια τροποποίηση στην πίσω αναρτηση γιατί ήξεραν ήδη οτι χωροπηδαγε και γλυστραγε ευκολα.

τωρα για την πίστα, θα ήθελα να παω στα μεγαρα με καποιον που ξερει να οδηγήσει το αμαξι μου καλύτερα απο μένα για να το δω και να μαθω. ποιος μπορεί όμως? εγώ ειμαι θετικός.

Μαν ο bluemicraR το ειπε σωστα. Ας μην επανερχομαστε. Ενα ελατηριακι και τελος. Πας αμα θες σε εναν σιδερα, σου κανει μια θολομπαρα, πας στην NIssan και σου βαζουν μια αντιστρεπτικη και τελειωνει το θεμα εκει !!
Πισω αντιστρεπτικη δεν νομιζω και δεν ξερω αν παιζει για ΝΟΤΕ.
Logged
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #47 on: Thursday, 13 August , 2009, 10:50:01 »

για θολομπαρα πισω - ΟΧΙ, θελω το μπορτμπαγκαζ όπως ειναι.

για μπροστά θα εχει επιπτώσεις στην συνολική παραμόρφωση σε ενα τρακαρισμα. καλά τα λέω?

Για αντιστρεπτική πίσω, το σκέφτομαι. Εξάλου και η νισσαν στο facelift note εκανε καποια τροποποίηση στην πίσω αναρτηση γιατί ήξεραν ήδη οτι χωροπηδαγε και γλυστραγε ευκολα.

τωρα για την πίστα, θα ήθελα να παω στα μεγαρα με καποιον που ξερει να οδηγήσει το αμαξι μου καλύτερα απο μένα για να το δω και να μαθω. ποιος μπορεί όμως? εγώ ειμαι θετικός.

Δημήτρη, να σχολιάσω κι εγώ κάτι?

Για θολόμπαρες κι εγώ της ίδιας γνώμης είμαι......απλά να σου πώ από την εμπειρία μου,ότι όταν έβαλα θολόμπαρα εμπρός στο Κ11, (που το είχα κάνει challenge στην ανάρτηση, με KYB-Eibach και χαμήλωμα 3 πόντων), δεν είδα ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ διαφορά. Κι όταν λέω σημαντική εννοώ να είναι τόση που να την καταλάβω εγώ, όχι ο Στρατισσίνο !
Όμως με την ανάρτηση που του είχα βάλει, μου έφτανε, δεν ήθελα κάτι παραπάνω.........το Κ11 πήγαινε ΠΟΛΥ καλά. Ήταν βέβαια πιο απότομο και απόλυτο (όπως σου είπαν και τα παιδιά παραπάνω), αλλά εμένα μου άρεσε. drive
Για αντιστρεπτική που λές, δεν είναι κακό να ενισχύσεις την πίσω (ούτε είναι πολύ το κόστος, νομίζω), αλλά δεν ξέρω αν θα δεις βελτίωση στη συμπεριφορά και κατά πόσο θα την καταλάβεις ή θα είναι ορατό μόνο στα όρια (που ούτως ή άλλως οι περισσότεροι, επειδή θα έχουμε τρομάξει, δεν θα την βλέπαμε !)

Κι εγώ πάντως είμαι της άποψης για ελατήρια μόνο.....όχι για κάποιον άλλο λόγο, αλλά γιατί ξέρω πως ψάχνεσαι και νομίζω πως θα σε ικανοποιήσει κάτι τέτοιο.
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
Nasos
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 292



« Reply #48 on: Thursday, 13 August , 2009, 11:53:11 »

Καταληξαμε λοιπον για αλλη μια φορα σε kayaba/koni/eibach/H&R
20 χρονια αυτα βαζουμε στα νισσαν. Τι να κανουμε η λυσεις ειναι γνωστες. Το αφινεις οπως ειναι, βαζεις τα γνωστα kayaba/bilstein/koni/eibach/H&R ή σκας 900+ ευρω και πας σε coilover. Οικογενιακα αμαξια ειναι, και οποιοι τα καναν πισταδικα ριξαν πολλα χρηματα οπως ακουσες.

Οποτε για να τελειωνουμε πηγενε βαλε ελατηρια Η&Ρ ή Eibach και συνεχιζουμε μετα την κουβεντα. Αφου δεν θες να χαλασεις 4ψηφιο αριθμο ευρω θα καταληξεις εκει.
Logged
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #49 on: Thursday, 13 August , 2009, 12:10:24 »

ποια ειναι λιγότερο σκληρά? Η&Ρ ή eibach?

κάποιο μαγαζί?
Logged

.
Nasos
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 292



« Reply #50 on: Thursday, 13 August , 2009, 12:37:23 »

Δυστηχως δεν μας κανουν την χαρη να μας λενε πληροφοριες για σκληροτητα και rebound. Εχω οδηγισει σε αλμερα και τα 2 σε συνδιασμο με κυβ και δεν καταλαβα αισθητη διαφορα.
Logged
Nasos
Tuner
*
Offline Offline

Posts: 292



« Reply #51 on: Thursday, 13 August , 2009, 12:38:48 »

Σε οποιοδηποτε μαγαζι με ζαντολαστιχα, αναρτησεις, ζυγοσταθμισεις, να πας τα εχουν. Τιμες καπου 200 με τοποθετιση
Logged
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #52 on: Thursday, 13 August , 2009, 13:09:51 »

μιλησα με nissan και μου ειπαν για τα eibach. επισης ειναι πιο σκληρα απο τα H&R.
Logged

.
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #53 on: Thursday, 13 August , 2009, 13:54:20 »

αλλα σε ενα site που ειδα τα eibach χαμηλωνουν 30mm ενω τα H&R 45mm για το ΝΟΤΕ και κοστιζουν γερμανια περιπου 160 ευρω.
Logged

.
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #54 on: Thursday, 13 August , 2009, 14:00:22 »

Κωδικοί:

Eibach pro kit: E10-63-015-01-22

H&R: 29140-3
« Last Edit: Thursday, 13 August , 2009, 14:16:46 by dtziouvaras » Logged

.
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #55 on: Thursday, 13 August , 2009, 14:47:34 »

Αντιγράφω απο το Seat Club:

Quote
Να έχετε υπ΄όψιν το εξής:
Τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και τα λάστιχα πάνε 'πακέτο'. Φυσικά επιτρέπονται αποκλίσεις, αλλά αν το παρακάνετε θα έχετε τα εξής συμπτώματα:


Μαλακά έως 'νορμάλ' ελατήρια, μαλακά λάστιχα, πολύ σκληρά αμορτισέρ
Ένας από τους πιό επικίνδυνους συνδυασμούς! Ο τροχός θα 'συντονίζεται' σε κάποιες 'μεσαίες' συχνότητες (3~4 Hz), με αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις να χοροπηδάει υπερβολικά (σε ύψος περισότερο από την ανωμαλία που 'ξεκίνησε' το χοροπήδημα) χάνοντας την πρόσφυση!

Μαλακά ελατήρια, σχετικά σκληρά λάστιχα, σκληρά αμορτισέρ
Είναι ο πιό 'ανώδυνος' συνδυασμός, αν και όχι χωρίς καμία επίπτωση. Τα σκληρά αμορτισέρ δίνουν μιά 'σιγουριά' στις μικροανωμαλίες, αλλά τα μαλακά ελατήρια σε κάποια σαμαράκια ή λακούβες δεν μπορούν να 'επανεφέρουν' στο έδαφος τον τροχό, και έτσι χάνεται η πρόσφυση.

Μαλακά ελατήρια, σχετικά σκληρά λάστιχα, μαλακά αμορτισέρ
Ο τροχός θα χοροπηδάει σε διάφορες 'γρήγορες' λακούβες και σαμαράκια χάνοντας στιγμιαία την πρόσφυση (δηλαδή αυτές που ανεβοκατεβαίνουν σε μικρή απόσταση σε σχέση με την ταχύτητα, και το αμάξωμα δεν 'ακολουθεί'). Επικίνδυνο, αλλά όχι τόσο όσο το προηγούμενο

Σκληρά ελατήρια, μαλακά λάστιχα, μέτρια (ή μαλακά) αμορτισέρ
Ίσως ο πιό επικίνδυνος συνδυασμούς! Το αμάξωμα θα 'συντονίζεται' σε οποιαδήποτε ανωμαλία, με αποτέλεσμα στις 'αργές' ανωμαλίες (γλυκά 'γιαμπ') το αυτοκίνητο να ΄πλέει', και στις άλλες να χάνει πανεύκολα πρόσφυση.
Σε πάρα πολές περιπτώσεις το αυτοκίνητο 'χοροπηδάει' ενοχλητικά!

Σκληρά ελατήρια, σκληρά λάστιχα, μέτρια (ή μαλακά) αμορτισέρ
Ένας από τους πιό επικίνδυνους συνδυασμούς, 'συναγωνίζεται' τον προηγούμενο! Και τροχός και το αμάξωμα θα 'συντονίζονται' σε οποιαδήποτε ανωμαλία, με απρόβλεπτα αποτελέσματα.
Και εδώ υπάρχει αρκετό 'χοροπηδητό'!

Σκληρά ελατήρια, μαλακά λάστιχα, σκληρά αμορτισέρ
Δεν έχει σοβαρό πρόβλημα, αλλά αν η κατάσταση παραγίνει (το αμορτισέρ είναι πολύ σκληρότερο από τα λάστιχα) θα εμφανιστεί 'συντονισμός' του αμαξώματος σε μεσαίες συχνότητες με πολύ επικίνδυνα αποτελέσματα!


Και τώρα τα 'ταιριασμένα':

Μαλακά ελατήρια, λάστιχα, και αμορτισέρ
Ο ορισμός της άνεσης. Το αυτοκίνητο δεν πρέπει να οδηγείται με απότομες κινήσεις διότι μπορεί να το αποσταθεροποιήσουν. Αυτό βέβαια σημαίνει οτι δεν πρέπει κανείς να αναπτύσει μεγάλες ταχύτητες, διότι αν του τύχει κάτι θα αναγκαστεί να κάνει την απότημη κίνηση και τότε ... αντε γειά!
Από την άλλη 'αντέχει' μεγάλες λακούβες και σαμαράκια χωρίς μεγάλες επιπτώσεις.

Μέτρια ελατήρια, λάστιχα, και αμορτισέρ
Ο μέσος όρος γαι συνδυασμό άνεσης - ταχύτητας. Το αυτοκίνητο 'αντέχει' γρήγορες κινήσεις, αλλά όχι πολύ απότομες.
Η 'αντοχή' σε μεγάλες λακούβες και σαμαράκια πέφτει, αλλα δεν γίνεται επικίνδυνο.

Σκληρά ελατήρια, λάστιχα, και αμορτισέρ
Η επιλογή για ταχύτητα. Το αυτοκίνητο 'αντέχει' και απότομες κινήσεις, δίνει σιγουριά.
Αλλά η 'αντοχή' σε λακούβες και σαμαράκια πέφτει ακόμα περισότερο, και αν αυτά είναι μεγάλα μέχρι που δημιουργείται κίνδυνος από απώλεια πρόσφυσης!
Φυσικά 'υποφέρει' και η μέση μας, αλλά και τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου!

Πολύ σκληρά ελατήρια, λάστιχα, και αμορτισέρ, δηλαδή ... κούτσουρο
Η επιλογή της πίστας. Το αυτοκίνητο γίνεται 'τραίνο'.
Αλλά η 'αντοχή' σε λακούβες και σαμαράκια σχεδόν μηδενίζεται, και είναι πανεύκολο να το 'χάσουμε' ακόμα και σε μέτριες ανωμαλίες του δρόμου!
Φυσικά η άνεση έχει πάει περίπατο, και σε λίγο το αυτοκίνητο θα ... κουδουνίζει!





Και ρωτώ την γνώμη σας. Σε ποια απο τις προαναγραφόμενους συνδιασμούς θα τοποθετουσατε τα παρακάτω?

Συνδιασμός 1:
Αμορτισερ : ΚΥΒ EXCEL-G
Λαστιχα    : Continental PremiumContact2
Ελατήρια  : Eibach

Συνδιασμός 1:
Αμορτισερ : ΚΥΒ EXCEL-G
Λαστιχα    : Continental PremiumContact2
Ελατήρια  : H&R
« Last Edit: Thursday, 13 August , 2009, 14:54:20 by dtziouvaras » Logged

.
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #56 on: Thursday, 13 August , 2009, 17:37:37 »

Νομίζω πως και οι 2 συνδυασμοί παίζουν ανάμεσα στην τέταρτη και την τελευταία (έκτη)  επιλογή του 1ου πίνακα, με τα "αταίριαστα".
Όμως μην κολλάς σε τέτοια. Αυτά κατά την γνώμη μου, είναι για ακραία στησίματα και εδώ δεν είναι τέτοια η περίπτωση. Για παράδειγμα, εμείς δεν ξέρουμε αν τα Eibach είναι πιο σκληρά από τα H&R και επίσης τι εννοεί ο "ποιητής" με τον όρο σκληρά αμορτισέρ και πολύ σκληρά αμορτισέρ. Τα δικά σου σε ποιά κατηγορία ανήκουν? Τα λάστιχά σου είναι από αυτά που λέει ως μαλακά ή ως μέτρια??

Εμένα για παράδειγμα, με τα μαλακά λάστιχα (Michelin energy), τα μαλακά ελατήρια (μαμίσια) και τα αμορτισέρ που θα βάλω (Koni FSD) με έχει σαν να παίζω ανάμεσα στην 1η περίπτωση από τα αταίριαστα και την 1η από τα ταιριασμένα, ανάλογα σε ποιά φάση απόσβεσης θα είναι τα Koni !!! Δηλαδή θα μου πει πως αν πάω γρήγορα και "σκληραίνει" το Koni θα σκοτωθώ ???(1η περίπτωση από τα αταίριαστα!)
Εντάξει.......εγώ θα τα βάλω και θα δώ....αει στο καλό πιά, με το group VAG !!!!!!
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #57 on: Thursday, 13 August , 2009, 18:02:46 »

τωρα για την πίστα, θα ήθελα να παω στα μεγαρα με καποιον που ξερει να οδηγήσει το αμαξι μου καλύτερα απο μένα για να το δω και να μαθω. ποιος μπορεί όμως? εγώ ειμαι θετικός.

Ωπαααα......το θέμα "πίστα" είναι κάτι που, αν θες την γνώμη μου, πρέπει να το κατανοήσεις πλήρως πριν πείς "Μπαίνω μέσα!".
Πριν σου πω τι εννοώ, θα σου υπενθυμίσω ότι εγώ το έβαλα μέσα (το θυμούνται τα παιδιά, την 1η φορά στα Μέγαρα) και μετά άλλαξα  τακάκια και υγρά φρένων, άλλαξα λάστιχα και τώρα είμαι με 30% στα αμορτισέρ, την ώρα που εσύ (με τα ίδια ανταλλακτικά και τα ίδια χλμ) είχες στα μαμίσια ΚΥΒ περίπου 50-60%, αν θυμάμαι καλά.
Οπότε πριν συνεχίσω, θα σου έλεγα να μην το σκέφτεσαι καθόλου, ΕΚΤΟΣ αν σκοπεύεις να ΜΗΝ κάνεις πάνω από 2-3 γύρους (εγώ έκανα συνολικά 30 γύρους: 5-6 για ζέσταμα-κρύωμα και 24-25 κανονικούς σε 4-5 μπες-βγες), αν σκοπεύεις να αλλάξεις λάστιχα και τακάκια σύντομα, ή αν ΔΕΝ έχεις εφεδρικά λάστιχα σε σιδερένιες ζάντες!
 
Μετά από τα παραπάνω λοιπόν να σου πω γιατί πιστεύω πως ΔΕΝ αξίζει να το βάλεις μέσα:
1. Θα το ταλαιπωρήσεις πολύ
2. ότι δεις από συμπεριφορά και απόκριση (ανάρτηση-κρατήματα-φρένα) μάλλον ΔΕΝ θα το δείς στον δρόμο.....εκτός και βρείς άσφαλτο αντίστοιχης ποιότητας
3. αν το οδηγήσει άλλος (για να σου δείξει) πάλι δεν θα έχεις κάνει κάτι ΕΣΥ....
4. όπως θα το οδηγήσεις στο όριο εκεί, δεν θα το οδηγήσεις στον δρόμο, γιατί δεν θα νιώθεις το ίδιο ασφαλής
5. είναι κρίμα για τα καινούργια ανταλλακτικά που έχεις βάλει επάνω
6. (το κυριότερο) ΔΕΝ θα καταλάβεις τις διαφορές που περιμένεις γιατί μπορεί να είναι πολύ μικρές για όλους εμάς τους "κοινούς θνητούς"!!!

Βέβαια, εμένα αν με ρώταγες ΑΝ θα το ξαναέβαζα μέσα θα σου έλεγα ΝΑΙ  .....αλλά με προυποθέσεις πλέον, να βάλω τα παλιά λάστιχα, να ειναι στο τέλος τους τα τακάκια κλπ. drive
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #58 on: Thursday, 13 August , 2009, 18:06:27 »

το αποφασισες για τα FSD τελικα?
Logged

.
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #59 on: Thursday, 13 August , 2009, 18:09:09 »

με αυτά που μου λες, οχι δεν θελω να αλλαξω σύντομα λαστιχα και τακακια....
Logged

.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  




* Recent Posts
K11 light turbo(?) by KillahBee
[Today at 02:16:42]


Το Βίντεο της ημέρας [ αστεία και σοβαρά ] by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Yesterday at 23:16:51]


Πρόβλημα με check engine σε N16. by karakat
[Yesterday at 23:04:14]


Trip computer torque σε almera n16 by athan
[Yesterday at 22:58:57]


Nissan Almera N16 challenge-2005 by almera challenge
[Yesterday at 22:03:42]


Ιούλιος 2014 by Timborixos
[Yesterday at 14:34:28]


polounte zantes 17 tis foraga se nissan n 16 by salto
[Yesterday at 13:04:35]


ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΖΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ALMERA N16 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ by salto
[Yesterday at 13:02:12]


Τίξιμο στο τιμόνι κι έλλειψη επαναφοράς, Ν16 by George.d
[Tuesday, 22 July , 2014, 23:08:14 ]


PRIMERA P11-144 TUNED BY R.G. by ioannis-lam
[Tuesday, 22 July , 2014, 20:13:31 ]


xeirofreno by thanosgti
[Tuesday, 22 July , 2014, 19:27:20 ]


ανταλλακτικα απο Κ11 '97 by almera challenge
[Tuesday, 22 July , 2014, 16:21:21 ]


GT-R: Η αρχή! by papagiannis
[Tuesday, 22 July , 2014, 16:01:43 ]


Να και ο ''Ιαπωνας'' by papagiannis
[Tuesday, 22 July , 2014, 15:47:29 ]


almera n16 model 2004 by papagiannis
[Tuesday, 22 July , 2014, 15:42:41 ]


Κοτσαδόρος και primera p12 by spyrosbhta
[Tuesday, 22 July , 2014, 11:39:18 ]


[Πώληση] Σωλήνας εισαγωγής αέρα 1m by elnismo
[Monday, 21 July , 2014, 20:23:54 ]


primera p11-144 sr20det from Κρητη... by ioannis-lam
[Monday, 21 July , 2014, 18:23:31 ]


Σασμάν Infinity... Μύθος ή πραγματικότητα?-Κωδικοί σασμάν!!! by thodoris
[Monday, 21 July , 2014, 11:25:07 ]


Εμπρος ζανφορ σε Ν16 by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Sunday, 20 July , 2014, 18:48:20 ]



Who's Online
  • Dot Guests: 157
  • Dot Hidden: 1
  • Dot Users: 2
  • Dot Users Online:


* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.42 seconds with 22 queries.