Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Καλωσήρθες!! Νέος/α στη παρέα μας??!! Πέρνα από εδώ κι εδώ και πες μας δύο λόγια για σένα!
 
collapse
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Μη ικανοποιητική ανάρτηση σε ΝΟΤΕ  (Read 21793 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #75 on: Friday, 14 August , 2009, 13:59:12 »

Παντως και στα almera challenge βαζανε monroe - eibach.
Logged

.
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #76 on: Friday, 14 August , 2009, 17:10:28 »

Αρα η sporteam πέρνει πληροφορίες για το πως να σετάρη τα αμάξια της απο το seat-club 
Οχι ρε θοδωρή..... τα αντίθετα κάνουν στην Sporteam από αυτά που λέει το post από το Seat club, ως τα "ιδανικα"
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #77 on: Friday, 14 August , 2009, 17:12:14 »

Παντως και στα almera challenge βαζανε monroe - eibach.
Άλλο αμάξι το Almera.
Δες τι βάζουνε στο Micra racing (Κ12).
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
Nippon
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Who knows.......
Posts: 3460


« Reply #78 on: Friday, 14 August , 2009, 17:20:03 »

Τωρα εγω μπορω να ρωτησω κατι ?
Ηθελα να ρωτησω αν ακομα δεν εδωθει λυση στο προβλημα ασταθειας του NOTE οσοανφορα την αναρτση. Δεν λεω, καλο ειναι να μαθαινει κανεις πραγματα, αλλα νομιζω οτι το θεμα εχει εξαντληθει. Ετσι δεν ειναι ?
Πιστευω τεχνικες λεπτομεριες περι λειτουργιων αναρτησης μπορουν να αναζητηθουν σε θεματικες του φορουμ αναλογες καθως και σε site στο internet. Περαν τουτου, πιστευω οτι σκεφτασαι παρα παρα παρα πολυ κατι που κανεις μας δεν εχει ποτε σκεφτει τοσο πολυ γιατι πολυ απλα δεν χρειαζεται, ιδιως για την χρηση που θα κανεις στο ΝΟΤΕ. Να ειχες coilover και να επρεπε να το στηνεις καθε φορα για Μεγαρα- Σερρες - Αιγινιο κ.ο.κ να το καταλαβω και να μελτας και αναζητας την καθε μια λεπτομερια να το καταλαβω, αλλα για τον δρομο ειναι το αμαξι. Οποτε και περιορισμενες οι επιλογες.
Πιστευω να καταλαβαινεις οτι δεν σε μαλωνουμε αλλα σε συμβουλευουμε αλλα να μην περνουμε πραγματα πολυ τοις μετριτοις οταν δεν χρειαζεται.
Εκτος αν ειναι να ανοιγουμε ενα τοπικ και εκτος απο το να ζητουμε αποψεις περι συγκεκριμενου ζητηματος να ανοιγομαστε περι ανεμων και υδατων.
Logged
thodoris
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: θεσ/νικη
Tuned Car: παπάκι detune
Έτος Γέννησης: 12
Posts: 9098


The porsche killer


« Reply #79 on: Friday, 14 August , 2009, 18:59:44 »

Ρε ντίνο για να βάλεις coilover δεν πρέπει να το στήσεις σε Μεγαρα- Σερρες - Αιγινιο.Οχι απαρέτητα.Μια ακριβή ανάρτησει  φέρνεις το αμαξι στα μέτρα σου αλοστε και για αυτο κάνουν πάνω απο 1000.Αν θέλεις μια ανάρτησει με 300 ευρω τότε συμβηβάζεσε με αυτα που προσφέρη.
Logged


resistance is futile
ApLeRiX
bluemicraR
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Piraeus
Tuned Car: Honda civic TypeR EP3
R-25043
Posts: 1568


PCR 125cc 05/04/09 PCR challenge @ kartodromo


« Reply #80 on: Friday, 14 August , 2009, 19:06:48 »

αντε να τα ξαναπούμε λίγο από την αρχή....

Στα Κ12 η νισσαν ΔΕΝ αλλάζει αμορτισέρ... Μόνο ελατήρια και βάζει τα eibach....(3cm)

Στα ΝΟΤΕ racing (υπάρχει και αυτό!!!) πάλι δεν αλλάζει αμορτισέρ.... μόνο ελατήρια....

Και ποιος ο λόγος να αλλάξει αφού τα μαμά ΚΥΒ είναι

( εδώ πάει το ότι είναι μαλακία να αλλάξεις ανάρτηση σε Κ12 ή ΝΟΤΕ αν δεν είναι τελειωμένη και να βάλεις ΚΥΒ)

Στα αγωνιστικά ΝΟΤΕ και Κ12 βάζουν χειροποίητη από Κυρλαγκίτση.
Δεν τα βγάζει η εταιρία... ο Κυρλαγκίτσης κόβει και ράβει....
bilstein pss και είναι ρυθμιζόμενα ΜΟΝΟ σε ύψος όχι σε σκληρότητα...Μεγάλη υπόθεση να έχεις ρυθμιζόμενη ΜΟΝΟ σε ύψος ανάρτηση... πραγματικά .... Γλώσσα

Τι σημαίνει ;

Ρωτήστε το φιξεράκο που θέλει να τα στείλει για revalving.... και να τη μαλακώσει.....


Κάτι πήρε το μάτι μου για FSD.... MEGA Λαθος!!! Έχουν τα ίδια λεφτά με τα κίτρινα sport και πρακτικά είναι ίδιες αναρτήσεις με τα ΚΥΒ.Αυτα τα περι αυτοματης προσαρμογής της ανάρτησης ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου , επιτρέψτε μου ,επειδή η δουλειά μου σχετίζεται με  μηχανές οι οποίες έχουν άπειρα υδραυλικά πάνω τους.... και κοστίζουν 100αδες χιλιάδες ευρά , να μου φαίνονται υπέρ@@ριές.

Αυτόματη προσαρμογή στη διεύλευση λαδιού από ενα σημείο σε ένα άλλο δε στέκει... τα Orifice που υπάρχουν στις βαλβίδες πάντα επιτρέπουν ροή συγκεκριμένης ποσότητας λαδιού.... Δεν είναι δυνατόν αυτό να αλλάξει αυτόματα... Παρά μόνο να ρυθμιστεί αρχικά...Ασφαλώς είναι εφικτή η διαφοροποίηση της ροής από τη μια κατεύθυνση στην άλλη και αντίστροφα... ( ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με διαφορετικό bound  και rebound) . Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει αυτόματα...

 Πανο μην ακούς τι λένε οι αμορτισεράδες.... Μη τα βάλεις ακριβή ανάρτηση δε νομίζω να διαφέρει σε απόδοση από τα ΚΥΒ.

Τώρα γενικά το κουράσαμε το τοπικ χωρίς ουσιαστικά να αναφέρουμε κάτι ουσιαστικό....


Το ρεσουμέ της υπόθεσης είναι ότι γενικά για ΝΟΤΕ και Κ12 κυκλοφορούν πάνω κάτω τα ίδια πράγματα καθότι είναι το ίδιο πάτωμα....

Άρα αν και υπάρχουν : πληρες σετ δεσίματος μπρος πίσω κάτω κτλ για το Κ12άρα και ΝΟΤΕ λογικά , coilover ρυθμιζόμενες (hotbits πχ με 2000+++ ευρώ ), φτιαχτές χειροποίητες με 1200 περίπου στον Κυρλαγκίτση  , απλές αναρτήσεις μόνο σε σκληρότητα koni sport , απλές ΚΥΒ , ελατήρια κτλ , στη περίπτωσή σου θα (ξανα)έλεγα να πας για ελατήρια να δεις πως δουλεύουν και μετά εδώ είμαστε....
Logged
Nippon
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Who knows.......
Posts: 3460


« Reply #81 on: Friday, 14 August , 2009, 19:12:44 »

Ρε ντίνο για να βάλεις coilover δεν πρέπει να το στήσεις σε Μεγαρα- Σερρες - Αιγινιο.Οχι απαρέτητα.Μια ακριβή ανάρτησει  φέρνεις το αμαξι στα μέτρα σου αλοστε και για αυτο κάνουν πάνω απο 1000.Αν θέλεις μια ανάρτησει με 300 ευρω τότε συμβηβάζεσε με αυτα που προσφέρη.

Αυτο ειναι που λενε: " Πιιδιιι φερε ενα λουκουμι στου πιιιδιιιι"
Μαν μπορεις να διαβαζεις ακριβως αυτα που γραφω και να μην κανεις σεναρια επιστημονικης φαντασιας ? Ρε συ πολυ Star Trek βλεπεις !!
Αυτο που εννουσα ειναι οτι ενα coilover εχει πιο πολλα περιθωρια για ρυθμιση και αρα συκωνει μεγαλυτερη κουβεντα.
« Last Edit: Saturday, 29 August , 2009, 23:06:23 by Nippon » Logged
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #82 on: Friday, 14 August , 2009, 20:47:10 »

οκ θα ξαναγραψω απο τρίτη που θα εχω νεότερα.
Logged

.
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #83 on: Sunday, 16 August , 2009, 20:53:57 »

οκ θα ξαναγραψω απο τρίτη που θα εχω νεότερα.
Ρε Δημήτρη, αφού το ψάχνεις τόσο, ένα μόνο θα σου πω, σαν τελική γνώμη:
 Βάλε ελατήρια (που με τα ΚΥΒ θα δουλεψουν πολύ καλύτερα από τα μαμά)... δες αν σου κάνουν και ΜΕΤΑ το ξανασυζητάμε.
Ούτως ή άλλως τα ελατήρια χαμένα δεν θα πάνε !!
Τώρα, αν θα βάλεις Eibach ή H&R ή κάτι άλλο..... τί να πώ, αποφάσισέ το μόνος σου κάνοντας ενα review  όλα τα post αυτού του topic.
Καλή τύχη φίλε. drive
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #84 on: Monday, 17 August , 2009, 08:03:58 »

ok, thanks.
Logged

.
Nippon
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Who knows.......
Posts: 3460


« Reply #85 on: Tuesday, 25 August , 2009, 21:00:41 »

Δηλαδη επιτελους ο κυβος εριφθει ?? 
Logged
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #86 on: Wednesday, 26 August , 2009, 08:21:23 »

κοντευω....
Logged

.
Nippon
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Who knows.......
Posts: 3460


« Reply #87 on: Wednesday, 26 August , 2009, 10:17:06 »

 -right -right -right -right -right -right -right -right -right -right -right -right -right -right -right
Logged
dtziouvaras
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Stone City - Athens
Tuned Car: Note 1.6
Posts: 921



WWW
« Reply #88 on: Friday, 28 August , 2009, 11:14:36 »

Kαλημερα,

H πρώτη αίσθηση που αποκόμησα σήμερα το πρωί φευγοντας απο την Νισσαν όπου και τοποθετησα τα Eibach pro-kit, ήταν θετική

1. Το αυτοκίνητο χαμηλωσε καμποσο αλλα οχι ασχημα. Χτες το βραδυ πριν την αλλαγη εβαζα στον πίσω θόλο όλη την παλαμη μου πλην του αντιχοιρα και στο μπροστα θόλο 4 δαχτυλα. Μετά την αλλαγή πίσω με ενα ατομο - παιδι και καρότσι στο μπορτμπαγκαζ βαζω 2 δαχτυλα. Χωρίς τίποτα πίσω 3 δακτυλα. μπροστά 2.5 δακτυλα.

2. Στο δρόμο τωρα. Κοπάνηματα δε εχω. Το αμαξι εδεσε πολύ. Οι Κλίσεις μειωθήκανε πολύ. Ερχόμενος ολη την Θηβών που δεν ειναι και ο τελειος δρόμος, δεν κουραστηκα καθόλου ουτε με χαλασε κατι. Οι ανωμαλίες αποσβένονται μια χαρα. Εχεις μια πολύ σφικτή, σε μερικές περιπτωσεις ξερη, αισθηση αλλα οχι σκληρη. Ισως βοηθαει σε αυτό το ΚΥΒ αλλα και το 60αρι προφιλ του λαστιχου. Δεν μπορώ να πω οτι εχασα και πολλά σε ανεση. Ακόμα και η γυναικα μου που εκατσε πίσω δεν τη χαλασε καθόλου και δεν ειναι και ατομο που ασχολείται με αυτοκίνητα.

3. Αυτό που θέλει προσοχή είναι τα φρεάτια που ειναι βυθισμενα στην ασφαλτο. επεσα σε ενα με 40χλμ και μαλλον τερματισε μπροστα.

4. Σε στροφές απο την συνιθισμενη διαδρομή που παω στο Μαρούσι ειδα καλύτερη συμπεριφορά αλλά δεν το ζόρισα κιόλας περισσότερο από ότι πριν.

5. Στη Αττική Οδό με δυνατό ανεμο αιστανθηκα λιγότερα ταρακουνηματα. Επισης ακούει καλύτερα στο τιμόνι και στις μικρες κοφτες τιμονιες. Στην καλή ασφαλτο της Αττικής ειναι πολύ ωραια η αισθηση και ειδικα σε καποιες παρατεταμενες στροφες που εχει που δοκιμασα με 150.

6. επιδης το ΝΟΤΕ εχει αντιστρεπτική μπροστά αλλά και πίσω μέσα στον αξονα.

Αυριο θα παω και για μπανακι και θα το δω και στην εθνική. Και όταν παω και προς Πόρτο Γερμενό που ξέρω την διαδρομή πολύ καλά θα το δω και σε στροφές.

Τέλος

ΥΣ1: Η αλήθεια ειναι παντως οτι για να κανω την φαση μου αξιζει το κόπο. Επίσης θεωρώ οτι και σε ταξίδια θα ειναι αρκετό το κερδος. Για την πόλη όμως με τους κωλόδρομους που εχουμε, ειναι λίγο μετρια τα συναισθηματα.

ΥΣ2: Τωρα που το χαμηλωσα μπορώνα μπω οτι εχω ενα φόβο για πια λακούβα ή σαμαρακι θα ειναι αυτή απο την οποια θα ακόυσω καποια στιγμή κανενα δυνατό ΓΚΟΥΠ

ΥΓ3: Μόλις τα παιξουν τα ΚΥΒ και χρειαστεί πάλι να αλλαξω αμορτισερ, θα δοκιμάσω και την λύση του πιο σκλητού αμορτισερ επαναφεροντας το αυτοκινητο στο κανονικό ύψος με τα μαμα ελατηρια για να διατηρίσει και το χαρακτηρα του σαν μικρό MPV.
« Last Edit: Friday, 28 August , 2009, 22:10:58 by dtziouvaras » Logged

.
ApLeRiX
bluemicraR
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Piraeus
Tuned Car: Honda civic TypeR EP3
R-25043
Posts: 1568


PCR 125cc 05/04/09 PCR challenge @ kartodromo


« Reply #89 on: Saturday, 29 August , 2009, 00:09:35 »

επιτέλους το αποφάσισες ε;Όπως λέγαμε όλοι από την αρχή η καλύτερη επιλογή....
 Για 60.000 χλμ τουλάχιστον μην ασχοληθεις με το θέμα ανάρτηση ξανά... Χαμένος κόπος και λεφτά...Εννοώ πέρα από αυτά που ήδη έκανες και ήταν η σωστότερη κίνηση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και τη χρήση που προορίζεται
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  




* Recent Posts
Αυγουστος 2014 by karakat
[Today at 10:30:47]


P12 σε ανταλακτηκα προς πωληση by STATHISvvlarge
[Yesterday at 20:57:21]


challenge kit για Ν16 by giorgos almera n16
[Yesterday at 20:46:19]


μετατροπη χειροκινητου σαζμαν σε σειριακο με paddles by stergiosg
[Yesterday at 18:27:27]


Εμπρος ζανφορ σε Ν16 by manosporto
[Tuesday, 26 August , 2014, 21:28:05 ]


φιλτρο βαρελακι by Argy2573
[Monday, 25 August , 2014, 15:06:31 ]


Gran turismo 5 by mathiou
[Monday, 25 August , 2014, 01:10:16 ]


Συνεργεια προς αποφυγη by moglis
[Sunday, 24 August , 2014, 20:25:07 ]


Καντράν από Nissan Almera N16 proface by lefteris mourtzakis
[Sunday, 24 August , 2014, 18:24:46 ]


Λάδια για N15 Challenge (Ga14de)??? by Xaliamoutras
[Sunday, 24 August , 2014, 15:10:16 ]


ηχεια 16αρια ETON A2/160 Adventure by teo-p11-144
[Sunday, 24 August , 2014, 09:27:31 ]


subwoofer ESX Soundstream by teo-p11-144
[Sunday, 24 August , 2014, 09:27:20 ]


καθισμα μομο,ανταλαγη by giwrgos_trikala
[Saturday, 23 August , 2014, 21:07:19 ]


ΤΙΜΟΝΗ ΓΙΑ Ν-13 by ilias
[Saturday, 23 August , 2014, 11:11:09 ]


Τρικαλα-Πρέβεζας-Λευκάδα και παλι πισω.... by iliasg69
[Saturday, 23 August , 2014, 01:12:40 ]


Πωλουνται ηλεκτρικα φαναρια απο Ν14 εμπρος μαζι με τα μοτερ τους by giwrgos_trikala
[Friday, 22 August , 2014, 22:26:05 ]


πρόβλημα με το ρελαντί μετα απο καθαρισμό πεταλουδας.... by spiro
[Friday, 22 August , 2014, 18:09:32 ]


Project B by ARIS SR20VE
[Friday, 22 August , 2014, 11:09:18 ]


ΕΡΩTΗΣΗ QUIZ by moglis
[Friday, 22 August , 2014, 00:01:31 ]


Facebook by leisos
[Thursday, 21 August , 2014, 18:15:15 ]



Who's Online
  • Dot Guests: 201
  • Dot Hidden: 0
  • Dot Users: 11
  • Dot Users Online:


* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.496 seconds with 22 queries.