Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Καλωσήρθες!! Νέος/α στη παρέα μας??!! Πέρνα από εδώ κι εδώ και πες μας δύο λόγια για σένα!
 
collapse
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥ P12 ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΟ NISSAN  (Read 6809 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
p12turbo
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: Piraeus
Tuned Car: P12
Έτος Γέννησης: 28
Posts: 245



« on: Saturday, 05 December , 2009, 11:00:12 »

Πήγα χθές το αμάξι για σέρβις σε γνωστό επίσημο συνεργείο στο Μοσχάτο , το αμάξι έχει κάνει 103.000 χλμ οπότε πήγα για λάδια,μπουζί,ιμάντες αιρ κοντίσιον,υδραυλικού τιμονιού,φίλτρο λαδιού,φίλτρο αέρος,καμπίνας,και έναν έλεγχο στο αμάξι, πλήρωσα 227 από 267 γιατί όπως μου είπε ο άνθρωπος στο ταμείο δεν θα μου έκοβε απόδειξη για τις εργασίες παρα μονο για τα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν, ήμουν για σχεδόν όλη την διάρκεια των εργασιών πάνω από το αμάξι και παρατήρησα το εξής, ο τύπος εκεί την ώρα που πήρε το δοχείο λαδιού που είχε ετικέτα ΝΙΣΣΑΝ το δεύτερο όχι το πρώτο μπιτόνι το ξαναγέμισε και δεν χρησιμοποίησε καινούριο, το γέμισε από κάτι βαρέλια που είχε εκεί δεν μίλησα γιατί δεν ήξερα τι παίζει με αυτά οπότε το άφησα αυτό. Όταν έγινε ο έλεγχος με το τεστερ της ΝΙΣΣΑΝ που έχουν μόνο τα συνεργεία της, ο μηχανικός μου είπε ότι το αμάξι θέλει δισκοπλατό αυτό το είδε και μόνος του όταν το έκανε όπισθεν, τιμή 436 μαζί με ρουλεμάν και εργασία,airflow τιμή 350 - 400 από ότι μου είπανε εκεί, και αμορτισέρ μάλλον τα εργοστασιακά τα MONROE 400 , όλα μαζί κανα 1250άρι δηλαδή, και εγώ ρωτάω μήπως θα ήταν καλύτερα αν πήγαινα και αγόραζα εγώ τα συμβατά ανταλλακτικά που χρειάζεται το αμάξι και να τα τοποθετούσα σε κανα άλλο συνεργείο, δηλαδή θα γλίτωνα κάποιο σεβαστό ποσό αν το κάνα αυτό, γιατί ούτε ξέρω τι σοι μάρκα είναι το δισκοπλατό που μου λένε αν είναι NISSAN η αν είναι πρώτης,δεύτερης διαλογής ανταλλακτικό και το σταμπάρουν NISSAN γιατί εγώ σκεφτόμουν να αγοράσω ένα SKF,το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα 2 αμορτισερ,και airflow,πάντως το αμάξι την τελευταία βδομάδα τσιμπάει 0,2 λίτρα παραπάνω από ότι συνήθως και δεν οδηγιέται γρήγορα να πώ ότι αυτό φταίει,άρα μπορεί να έιχε δίκιο ο μηχανικός εκέι?.Άπλά εγω αναρρωτιέμαι τελικά λέμε για γερμανικά αυτοκίνητα και κόστος συντήρησης όταν τα γιαπωνέζικα μεσαίας κατηγορίας έχουν τέτοιες τιμές,αρα τόσο πολύ τσιμπάνε τα επίσημα / εξουσιοδοτημένα ???Το αμάξι δεν έχει αλλάξει δισκοπλατό από τότε που αγοράστηκε καινούριο , και ο μηχανικός απόρησε γιατί μου είπε ότι στα P12 δεν κρατάνε πάνω απο 80.000 χλμ???Εγώ μηχανικός δεν είμαι οπότε ότι και να πώ.........


 \frocket      \dontknow   
Logged
ilias
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: nikaia
Tuned Car: B12 1.6VVL
N13 4x4 GTiR 280ps
Ν13  4χ4 GA-16
N13 3Door SR20DE
Β-12  gtir  350ps
Posts: 1254



« Reply #1 on: Saturday, 05 December , 2009, 11:38:29 »

φιλε μου ολα αυτα που γραφης τα ξερουν ολοι τι γινετε σε τετοια συνεργεια,,και ποιο καλα ανταλακτικα θα βαλης σε ενα συμβατο συνεργειο και δεν θα σου πιασουν τον ..ποπο...ασχετοι ,,,για εμενσ ολοι που δουλευουη σε τετοια συνεργεια ειναι βοηθοι μηχανικοι και βασικα μαθητευομενοι,,ασε τις κομπινες που παιζοντε με λαδια και τετοια!!!! και ηδη καταλαβα και σε ποιο πηγες,,,,  ,το airflow ,,,δεν καταλαβα γιατι θελη να το αλλαξης?????????δισκο πλατω το καταλαβε με μια οπισθεν μονο???ΕΛΕΟΣ!!!αλλα και να θελη  ενισχυμενα μαζι με δουλεια οπουδηποτε αλλου ειναι στα 250,,αμορτισερ monroe τοποθετημενα γυρω στα 300,,,
απλα πρπεη να επιλεξης ενα σωστο συνεργειο ,,,
« Last Edit: Saturday, 05 December , 2009, 11:45:11 by ilias » Logged

Maniatis Power Tuning
nikaia
Panos
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Tuned Car: Note 1,4
Micra 1,0 challenge
Έτος Γέννησης: 39
Posts: 1139



« Reply #2 on: Saturday, 05 December , 2009, 11:51:36 »

1. Εσύ πιστεύεις οτι το αμάξι χρειάζεται δίσκο-πλατό? Στην οδήγηση αυτό καταλαβαίνεις?
2. Για ποιό tester μιλάς? Τι μετράει?
3. Οταν λες airflow μιλάς για MAF?
4. Για αμορτισέρ σου είπαν εκείνοι ή τους είπες εσύ? Το βάλανε σε αμορτισερόμετρο το αμάξι?
5. Όλα τα ανταλλακτικά υπάρχουν στο εμπόριο, συνήθως σε χαμηλότερες τιμές. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν γράφουν Nissan, αλλά μπορεί να είναι Valeo, SKF (δίσκοι), Monroe, KYB (αμορτισέρ), Bosch (maf) κλπ. Κάνε μια έρευνα αγοράς και δες τιμές, μετά (εφ'όσον είσαι εκτός εγγύησης) πάρε τιμές από το εξουσιοδοτημένο για εργασία τοποθέτησης κι αν κι εκεί είναι πολλά τα ευρώ, τα τοποθετείς αλλού. Ούτως ή άλλως δεν είναι κάτι από τα 3 που σου είπαν επέιγον.

[μεταξύ μας..... το ότι τσιμπάει το αμάξι 0,2 παραπάνω πως το είδες? Εγώ που από το 2001 που έχω Nissan μετράω καταναλώσεις μηνιαίως, δεν την καταλαβαίνω τέτοια διαφορά. Αν στο λέει το trip computer, δεν σημαίνει κάτι γιατί χειμώνας είναι, λίγο το καλοριφέρ παραπάνω, λίγο ένα μποτιλιάρισμα, λίγο το ένα λίγο το άλλο, νάτα τα 0,2 λίτρα........μην τρελαθούμε κιόλας. Εξ'άλλου άν ήταν θέμα MAF δεν θα είχες διαφορά μόνο 0,2 .... ]

Α....και κάτι τελευταίο.  :secretΝα θυμάσαι πάντα οτι τα εξουσιοδοτημένα της Nissan, όπως και κάθε άλλο συνεργείο, είναι ΕΜΠΟΡΟΙ, βγάζουν κέρδος, δεν ζούν με χορηγεία της Nissan (των κεντρικών), άρα και πελάτη σε θέλουν και να σε γδύσουν θέλουν και να μην το νιώσεις θέλουν !!!
Logged

" Ε λοιπόν σήμερα, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα....είμαστε !!!"
elnismo
WebCreator
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα
Tuned Car: N16
Posts: 7131



« Reply #3 on: Saturday, 05 December , 2009, 12:45:22 »

2) μάλλον το consult εννοεί.

Το ποιο περίεργο είναι που σου είπαν ότι θέλεις MAF... έχεις/είχες βάλει καμιά χοάνη, άλλο φίλτρο, μανιτάρι κτλ?

Δε το πας και σε καμιά άλλη Nissan να σου ξαναβάλουν το consult να πάρεις και καμιά δεύτερη τιμή?



« Last Edit: Saturday, 05 December , 2009, 12:55:23 by elnismo » Logged

p12turbo
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: Piraeus
Tuned Car: P12
Έτος Γέννησης: 28
Posts: 245



« Reply #4 on: Saturday, 05 December , 2009, 13:18:46 »

Το αμάξι είναι μαμά δεν έχω πειράξει τπτ, στο consult που λές που συνέδεσε στην obd , μου έδειξε μια μπάρα που είχε μια γραμμή η οποία έπαιζε πέρα δόθε δεξιά-αριστερά αντί να είναι σταθερή όπως θα έπρεπε να είναι σύμφωνα με αυτά που μου είπε, και με ρωτάει με το που το βλέπει άμα μου σβήνει στα φανάρια κάτι το οποίο όσον καιρό έχω το αμάξι δεν έχει γίνει, και μου λέει μετά θα σου τσιμπάει λίγη βενζίνα παραπάνω για αυτό και εγώ το ανέφερα παραπάνω γιατί στην οθόνη που έχει εκεί που είχα μια κατανάλωση σταθερότατη σχετικά από 9,2 - 9,5 όπως το οδηγώ εγώ, και το 9,5 με ταχύτητες γρήγορες, τώρα λέει 9,7 και ανησυχώ μην πάει και 10.Όταν λέω airflow εννοώ αυτό το τετραγωνάκι που είναι σαν επέκταση που ενώνει το φίλτρο αέρος με την μηχανή, πρέπει να είναι της bosch μου φαίνεται.
« Last Edit: Saturday, 05 December , 2009, 13:22:21 by p12turbo » Logged
ilias
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: nikaia
Tuned Car: B12 1.6VVL
N13 4x4 GTiR 280ps
Ν13  4χ4 GA-16
N13 3Door SR20DE
Β-12  gtir  350ps
Posts: 1254



« Reply #5 on: Saturday, 05 December , 2009, 14:15:53 »

φιλε μου ,,,το air flow αν σου το εβγαζε ,,,εριχνε λιγο καθαριστικο μεσα στη βελονα ,(πολυ δυσκολα καιγετε),,δεν θα σου ξανα επαιζαν οπως λες οι στροφε;(αυτο θα εκαναν μετα οταν το πηγαινες ,,και θα φσινοταν καινουργιο και θα στα επαιρναν)εδω αν πης στα παιδια που οπως ειδες ξερουν αρκετα πραγματα ,,,να σου ριξουν λιγο καθαριστικο,,,εγινε η δουλεια σου,,,διαβασε καλα τι εχουν γραψη και θα δης οτι εχουν δικηο,,,
Logged

Maniatis Power Tuning
nikaia
elnismo
WebCreator
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα
Tuned Car: N16
Posts: 7131



« Reply #6 on: Saturday, 05 December , 2009, 15:04:42 »

μη τρελαίνεσαι με τη διαφορά στη κατανάλωση... και 11 να πάει, δε θα σημαίνει απαραίτητα κάτι γιατί τις περισσότερες φορές είτε λόγω ποιότητας καυσίμων, είτε λόγω ήπιας αλλαγής τρόπου οδήγησης ανεβοκατεβαίνουν τα νούμερα αυτά.

κάνε ένα καθαρισμό πεταλούδας (υπάρχει τρόπος να γίνει χωρίς να χρειαστεί επαναρύθμιση με consult) και μετά βλέπεις πως θα πάει.


επειδή μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το 436Ε για Δ.Π.Ρ., πήρα τη τοπική μου Nissan και μου έδωσε τις εξής τιμές που δικαιολογούν το ποσό αυτό:

Δίσκος           101Ε
Πλατό            79Ε
Ρουλεμάν        30Ε
Βαλβολ. 3lt   ~30E
Εργατικά       175Ε (Με 50ε/ώρα και 3.5 ώρες για την αλλαγή σύμφωνα με τους πίνακες της Nissan)

Σύνολο        ~415Ε (χωρίς έκπτωση)


Αυτά είναι τα by-the-book. Από κει και πέρα, έχει να κάνει με τη διάθεση του κάθε εξουσιοδοτημένου.
Χωρίς να έχω λόγο να υποστηρίξω καμιά επίσημη αντιπροσωπεία, θα πω μονάχα ότι ρεαλιστικά η διαφορά στα λειτουργικά έξοδα είναι χαώδης σε σχέση με ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Σήμα Nissan, ISO, μεγαλύτερα ενοίκια, συγκεκριμένοι μισθοί προσωπικού, συγκεκριμένες τιμές ανταλλακτικών, εγγύηση επισκευής* κτλ κτλ...

Το ότι παίζονται μαϊμουδιές σε αρκετά εξουσιοδοτημένα είναι γεγονός και πρακτικά, αν και δε θα'πρεπε, είναι δικό μας μέλημα να τις ελέγξουμε. Εφόσον επιθυμούμε να πηγαίνουμε σε εξουσιοδοτημένα, ψάχνουμε και καταλήγουμε σ'αυτά που διαπιστώνουμε ότι δε μας κοροϊδεύουν και τελειώνει εκεί το θέμα.

Αν θέλουμε οικονομικότερες λύσεις είτε κάνουμε όσες επισκευές μπορούμε μόνοι μας, είτε ψαχνόμαστε στα κατά τόπους μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Τις περισσότερες φορές πάντως, είναι γεγονός ότι υπάρχουν πολύ οικονομικές λύσεις. Κι αυτές οι λύσεις βέβαια έχουν το τίμημά τους μερικές φορές, που στη καλύτερη περίπτωση θα είναι η αφιέρωση σημαντικού χρόνου, γιατί κάπου πρέπει να μπαλατσάρει η ριμάδα η ζυγαριά...




*Αυτό σηκώνει μεγάαααααλη κουβέντα. Ωστόσο είναι άδικο να τους παίρνει όλους η μπάλα. Υπάρχουν κι εξαιρετικά εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Logged

spiros
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
Tuned Car: P11-144 sr20det
Έτος Γέννησης: 1969
Posts: 762



WWW
« Reply #7 on: Saturday, 05 December , 2009, 18:09:31 »

Εργατικά       175Ε (Με 50ε/ώρα και 3.5 ώρες για την αλλαγή σύμφωνα με τους πίνακες της Nissan)



σωκρατη,175€ + φπα ειναι πολλα για δισκο-πλατω σε Ρ12.
και οσο για την εργατοωρα της nissan,αυτη παραμενει στα 45€.
Logged

GEO-CHALLENGE
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tuned Car: ALMERA N16 FACELIFT CHALLENGE 1,5
Έτος Γέννησης: 33
Posts: 711


ΠΥΡΟΒΟΛΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ


« Reply #8 on: Saturday, 05 December , 2009, 19:19:51 »

εγω πιστευω παντος οτι προσπαθησαν να του πιασουν τον κωλο.εξουσιοδοτημενο συνεργειο και αντιπροσωπια καμια σχεση σε τιμες.τα εξουσιοδοτημενα πρεπει να ειναι πιο φθηνα αλλιως ποιος ο λογος υπαρξης τους.ολοι θα οηγαιναν αντιπροσωπια,οι τιμες που διαβαζω ειναι απο λιγο εως αρκετα τσιμπιμενες.η αντιπροσωπια που παω πλεον εγω ειναι πιο φθηνη απ τις υπολοιπες της θεσσαλονικης.

οσο για τιμες, τον VALEO δισκο πλατω ρουλεμαν τον πηρα 200ε ενω μπορουσα να παρω και παλι valeo ουγκαριας σετ 115ε.

 το AIRFLOW το αγορασα γνησιο απο την αντιπροσωπια 136ε.οσο για αυτο μην αγχωνεσαι οταν δεν θα δουλευει σωστα θα το καταλαβεις.

 τα ΚΥΒ την τετραδα με τοποθετηση-ευθηγραμιση 300ε εκτος αντιπροσωπιας.σιγα μην πληρωσω τα ΜΟΝΡΟΕ κιολας πανω απο 150ε.

οσο για λαδια?απορω πως και δεν μπηκες στην διαδικασια και τον αφησες να σου βαλει λαδι απο βαρελι (αν ειναι δυνατον)

τεσπα θελει προσοχη και να εισαι πανω απ το κεφαλι τους οπου και να πας για να χεις το κεφαλι σου υσηχο και την τσεπη σου ΟΚ.
Logged

spiro
Greeklish killer...
Golden Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΚΕΡΚΥΡΑ
Tuned Car: ALMERA N16 QG15
MICRA K11  CG10DE
Έτος Γέννησης: 1955
Με λένε: Σπύρο
Posts: 13232


Όταν το ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ δεν πάει καλά αλλάζεις τις ΠΟΥΤΑ


« Reply #9 on: Saturday, 05 December , 2009, 19:54:34 »


οσο για λαδια?απορω πως και δεν μπηκες στην διαδικασια και τον αφησες να σου βαλει λαδι απο βαρελι (αν ειναι δυνατον)

Γιατί αυτή η απορία; Ξέρουμε τη λάδια του έβαλαν; Ότι λάδι υπάρχει σε λίτρο το έχουν και σε βαρέλια  με 25 λίτρα και σε 200 λίτρα.
Logged

GEO-CHALLENGE
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tuned Car: ALMERA N16 FACELIFT CHALLENGE 1,5
Έτος Γέννησης: 33
Posts: 711


ΠΥΡΟΒΟΛΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ


« Reply #10 on: Sunday, 06 December , 2009, 00:58:26 »

Aυτο ακριβος λεω δεν ξερουμε τι λαδια του εβαλαν.εγω τα βαρελια δεν τα χω σε μεγαλη εκτιμηση γιατι μπορεις να τα ξαναγεμισεις.και το μπουκαλι μπορεις αλλα δεν μπορεις να το σφραγισεις
(νομιζω τουλαχιστον).
Logged

giorgos_gr
NissanTuners CREW
****
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα
Tuned Car: _
-Nissan Primera
-Yamaha TT 600
-Peugeot 406
Έτος Γέννησης: 1980
Posts: 7568

100 χρόνια μπροστά


« Reply #11 on: Sunday, 06 December , 2009, 01:48:46 »

Φίλε θα σου πρότεινα να πας σε ένα συμβατό συνεργείο για να κάνεις την δουλειά σου.
Μην νομίζεις πως στην αντιπροσωπεία ή στον εξουσιοδοτημένο θα σου κάνουνε και την τέλεια εργασία και τα αρκετά παραπάνω χρήματα που θα δώσεις θα ποιάσουν τόπο.
Πολλές φορές τυχαίνει να βάλουν τους εκπαιδευόμενους πιτσιρικάδες να σου κάνουν την επισκευή. Όχι πως είναι κακό αυτό, το κακό είναι πως την κάνει την δουλειά ο πιτσιρικάς και σε χρεώνουνε με την ίδια τιμή που θα χρεώνανε αν την έκανε ο μάστορας…
Logged

elnismo
WebCreator
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα
Tuned Car: N16
Posts: 7131



« Reply #12 on: Sunday, 06 December , 2009, 02:02:03 »

Εργατικά       175Ε (Με 50ε/ώρα και 3.5 ώρες για την αλλαγή σύμφωνα με τους πίνακες της Nissan)



σωκρατη,175€ + φπα ειναι πολλα για δισκο-πλατω σε Ρ12.
και οσο για την εργατοωρα της nissan,αυτη παραμενει στα 45€.

Υποτίθεται ότι όλες οι τιμές που μου έδωσε είναι με ΦΠΑ μέσα.

Αλλά σαφώς και είναι πολλά.
Όπως και οι τιμές των εργοστασιακών ανταλλακτικών είναι υπερβολικά ακριβές.
Logged

giannakas
Tuner
*
Offline Offline

Έτος Γέννησης: 1970
Με λένε: giannakas ioannis
Posts: 2


« Reply #13 on: Tuesday, 15 July , 2014, 10:52:27 »

φιλε εχω δουλεψει αρκετα χρονια νισσαν.σου λεω το εξης βρες ενα καλο συνεργειο εκτος δικτυου βαζε καλα επονυμα λαδια και οσο για το 1250 αρι δεν νομιζω να θελει το αμαξι σου ολα αυτα που γραφεις οτι σου ειπαν.
Logged
giannakas
Tuner
*
Offline Offline

Έτος Γέννησης: 1970
Με λένε: giannakas ioannis
Posts: 2


« Reply #14 on: Tuesday, 15 July , 2014, 10:53:39 »

οτι πληροφορια θες στη διαθεση σου
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  





* Recent Posts
almera n16 model 2004 by karakat
[Today at 01:23:29]


Νοέμβριος 2014 by Timborixos
[Yesterday at 19:34:02]


Μπουζοκαλωδια σιλικονης για p11 144 ga 16de by ARGIRIS100NXGTR
[Yesterday at 17:59:36]


primera p10 1.6 slx μετατροπη σε SR20DE by geormpal
[Yesterday at 17:40:39]


Βλάβης συνέχεια... by lostson
[Yesterday at 13:35:31]


Το Βίντεο της ημέρας [ αστεία και σοβαρά ] by spiro
[Yesterday at 10:04:05]


Καφρίλα σε "τεχνικό" by geormpal
[Yesterday at 01:18:48]


προβλημα με ρελαντι by predator795
[Friday, 21 November , 2014, 23:58:54 ]


Almera N16 του 2000 δεν φορτώνει στις ψηλές!!! by Gregory7
[Friday, 21 November , 2014, 20:45:53 ]


τουρμπίνα gt3076 ή gt3071 by geokat1975
[Friday, 21 November , 2014, 16:13:55 ]


sr16ve σε n13 by pamboss
[Friday, 21 November , 2014, 16:13:21 ]


Nissan Micra K11 cga3 wannabe challenge by geormpal
[Friday, 21 November , 2014, 09:03:09 ]


φαναρι για nissan primera p11-144 1.6 2001 by ARGIRIS100NXGTR
[Friday, 21 November , 2014, 01:12:25 ]


Γιατί τα μελάνια είναι τόσο ακριβά; by moglis
[Friday, 21 November , 2014, 01:10:42 ]


ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕΛΟΣ! by nikolas-P10
[Friday, 21 November , 2014, 01:05:40 ]


ψαχνω νυχακι εμπρος προφυλακτηρα n13 by moglis
[Friday, 21 November , 2014, 00:59:10 ]


Κάποιος αγγλόφωνος ρε παιδιά;;;; by moglis
[Friday, 21 November , 2014, 00:55:16 ]


Nissan almera N16 by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Friday, 21 November , 2014, 00:21:10 ]


Φωτισμός καντράν κονσόλας ν16 by karakat
[Thursday, 20 November , 2014, 23:09:19 ]


Μοτερ GA14DE by ARGIRIS100NXGTR
[Thursday, 20 November , 2014, 16:58:52 ]



Who's Online
  • Dot Guests: 206
  • Dot Hidden: 0
  • Dot Users: 1
  • Dot Users Online:


* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.386 seconds with 22 queries.