Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Αγαπητοί επισκέπτες, εγγραφείτε για να δείτε και τις υπόλοιπες ενότητες του forum μας!
 
collapse
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Βαψιμο ζαντων με σπρευ.  (Read 12979 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
JEO
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Ελευθερο Κουρδισταν
Tuned Car: Αγωνιστικο Micra K11
Έτος Γέννησης: 33
Posts: 178



« on: Thursday, 03 June , 2010, 15:29:58 »

Μια καλη εναλλακτικη της ηλεκροστατικης βαφης ειναι το βαψιμο με σπρευ.
Δεν ειναι ευκολο αλλα ουτε και ακατορθωτο. Σιγουρα δεν εχει την ιδια ποιοτητα με την ηλεκτροστατικη πουδρα αλλα ειναι πιο
φτηνο και σιγουρα οταν φτιαχνεις κατι με τα ιδια σου τα χερια σου αφηνει μια ικανοποιηση.


Πρωτα ξεκιναμε βγαζοντας τις ζαντες και τις πλενουμε με νερο και καθαριστικο (ΑVA-FAIRY) για πιατα. Γιατι για πιατα? Γιατι μπορει να κανει ζημια στο χρωμα του αυτοκινητου
αλλα διασπαει και καθαριζει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και το εννοω...



Μετα τοποθετουμε την ζαντα καπου που να δουλευουμε ανετα. Οι επομενες ωρες θα ειναι κουραστικες για ποδια και χερια, δεν ειναι αναγκη να ειναι και για την μεση μας...





Ελαφρια χτυπηματα σαν και αυτα εδω μπορουν να ερθουν με ενα περασμα του DREMEL. Ακομα και πιο βαθεια χτυπηματα (1-1,5mm) μπορουν να καλυφθουν εν μερει και να μην φαινονται:





Μετα το DREMEL φαινονται χαλια:

Αλλα με ενα βρεγμενο 1000ρακι ντουκοχαρτο η επιφανεια γινεται ομοιομορφη και δεν ξεχωριζει απο την μη χτυπημενη επιφανεια.




Με το ιδιο 1000ρακι χαιδευουμε ολη την ζαντα (δεν τριβουμε σαν τρελλοι) μεχρι να θαμπωσει ΟΛΗ. Σε σημειο που δεν θα τριφτει το χρωμα δεν θα μπορεσει να κολλησει και σε μερικα πλυσηματα θα αρχισουν να φευγουν κομματακια:





Χαιδευουμε και την μεσα πλευρα της ζαντας (πολυ πιο ευκολο απο μπροστα.....):





Αφου τελειωσουμε το χαιδεμα πλανουμε ΚΑΛΑ την ζαντα με καθαριστικο πιατων και σφουγγαρι για να φυγουν ολα τα υπολλειματα και ξεκιναμε το μονωμα.
Την μονωμα το κανουμε με χαρτοταινια 20mm. Η συγκεκριμενη εχει μια ελαστικοτητα ωστε να αντιγραφει τις καμπυλες χωρις να ριγματωνει το χαρτι της αλλα και την απαραιτητη επιφανεια για να κολλησουμε την εφημεριδα μετα. Κοβουμε κομματακια των 5cm και ξεκιναμε κυκλικη πορεια βαζοντας την ακρη της χαρτοταινιας οσο πιο βαθεια γινεται, εκει που το ελαστικο συναντα την ζαντα:

Για καλυτερα αποτελεσματα οταν τελειωσει η διαδικασια, περναμε ενα ψιλο ισιο κατσαβιδι πανω απο την χαρτοταινια για να σιγουρευτουμε οτι κολλησε καλα.




Σειρα εχει η εφημεριδα. Σκιζουμε μια ολοκληρη εφημεριδα στην μεση και απλωνουμε τα φυλλα πανω στο καπο. Κοβουμε μια χαρτοταινια των 20mm παλι με 30cm μηκος και κολλαμε την μιση στην εφημεριδα και την αλλη μιση στο καπο..... Οταν σηκωσουμε την χαρτοταινια θα ερθει μαζι της και η εφημεριδα:

Τυλιγουμε την αλλη ακρη της εφημεριδας μεχρι να ερθει να ακουμπησει στην αλλη πλευρα της ζαντας και ξαναβαζουμε χαρτοταινια μεχρι να μην φαινεται καθολου το μαυρο ελαστικο.





Φυσικα τυλιγουμε με ενα μικρο κομματι χαρτοταινιας την βαλβιδα αλλα και την επιφανεια που θα πατησει το μουαγιε:






Και ξεκιναμε το βαψιμο. ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν επιμενουμε σε ενα σημειο. Το χερι μας διαγραφει ενα μικρο τοξο 25-30cm δεξια και αριστερα και ΔΕΝ παταμε συνεχεια το σπρευ αλλιως το χρωμα θα πεσει παραπανω σε ενα σημειο και θα "σταξει".
Δεν μπορω να το περιγραψω σωστα απο το πληκτρολογιο γιατι για εμενα ειναι το 1000στο σπρευ που βαφω και μου φαινεται φυσικο. Απλα θα πρεπει να κανετε εξασκηση.

Αν δεν θελετε να βαψετε την επιφανεια κατω απο την ζαντα στρωστε ενα χαρτι ντουλε η' ριξτε λιγο νερο. (Στο νερο δεν πιανει το χρωμα....)




Αφου αφησουμε την ζαντα καμια ωρα στον ηλιο, αφαιρουμε προσεχτικα τις εφημεριδες και τις χαρτοταινιες και καμαρωνουμε το αποτελεσμα σαν γυφτικα σκερπανια!!!!!







Logged

Παντα να προσπαθεις για το καλυτερο.
Geo_AlmerA_
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΑΙΓΙΟ
Tuned Car: Almera N16
Έτος Γέννησης: 198Χ
Posts: 4364


OT TEAM premium member


« Reply #1 on: Thursday, 03 June , 2010, 15:39:02 »

 
Logged

SST
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: Αθήνα
Tuned Car: Nissan Sunny N14
Seat Leon 1.6
Έτος Γέννησης: 20 φεύγα
Posts: 1345


Stergios


« Reply #2 on: Thursday, 03 June , 2010, 15:42:04 »

Πολύ καλή παρουσίαση φίλε και πολύ καλό το αποτέλεσμα  :res
Logged



Το Ελληνικό ερωτηματικό είναι αυτό ; και οχι ? και αν δεν ξέρεις είναι στο πληκτρο Q του πληκτρολογίου σου.

http://www.mywikipedia.gr/
http://www.e-pipila.gr/
elnismo
WebCreator
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα
Tuned Car: N16
Posts: 6976



« Reply #3 on: Thursday, 03 June , 2010, 15:43:39 »

μια χαρά!!!! μπραβο!
Logged

bundit
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: egio
Tuned Car: nissan almera n16
Έτος Γέννησης: 30
Posts: 307



WWW
« Reply #4 on: Thursday, 03 June , 2010, 15:49:29 »

 
Logged

nismoblack
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Thessaloniki
Tuned Car: Sunny N14 vvl + King cab D21
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 406



« Reply #5 on: Thursday, 03 June , 2010, 15:55:50 »

πολυ ωραιο αποτελεσμα!Ευχομαι να κρατησει...
Logged
GEO-CHALLENGE
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tuned Car: ALMERA N16 FACELIFT CHALLENGE 1,5
Έτος Γέννησης: 33
Posts: 711


ΠΥΡΟΒΟΛΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ


« Reply #6 on: Thursday, 03 June , 2010, 15:58:39 »

ωραιος ρε φιλε...και τι ειδους χρωμα εβαλες?ασταρομα δεν χρειαζονται λογω του οτι ειναι ηδη βαμενες?βερνικι?
« Last Edit: Thursday, 03 June , 2010, 16:01:01 by GEO-CHALLENGE » Logged

ARIS SR20VE
The BOSS
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: N14 SR20VE
N14 SR20DET 2WD
PULSAR GTIR 4WD
MEGANE R26R
MAZDA MPS
Έτος Γέννησης: '76
Posts: 9685



« Reply #7 on: Thursday, 03 June , 2010, 16:54:03 »

Την ίδια απορία και γω με τον geo...
Μπράβο σου πάντως... 
Logged

Nippon
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Who knows.......
Posts: 3460


« Reply #8 on: Thursday, 03 June , 2010, 17:49:32 »

Εχω ακουσει οτι για να βγει η βαφη χρεισιμοποιουν αμμοβολη και επισης εχω ακουσει οτι μια αλλη μεθοδος ειναι να βουτηξουν την ζαντα σε "οξυ" λενε για να καθαριστει απο τα παντα. Ποια ειναι πιο ασφαλης μεθοδος ξεβαψιματος λετε... ?
Logged
GEO-CHALLENGE
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tuned Car: ALMERA N16 FACELIFT CHALLENGE 1,5
Έτος Γέννησης: 33
Posts: 711


ΠΥΡΟΒΟΛΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ


« Reply #9 on: Thursday, 03 June , 2010, 18:53:47 »

Εχω ακουσει οτι για να βγει η βαφη χρεισιμοποιουν αμμοβολη και επισης εχω ακουσει οτι μια αλλη μεθοδος ειναι να βουτηξουν την ζαντα σε "οξυ" λενε για να καθαριστει απο τα παντα. Ποια ειναι πιο ασφαλης μεθοδος ξεβαψιματος λετε... ?

αμμοβολη σιγουρα..
Logged

JEO
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Ελευθερο Κουρδισταν
Tuned Car: Αγωνιστικο Micra K11
Έτος Γέννησης: 33
Posts: 178



« Reply #10 on: Thursday, 03 June , 2010, 19:27:26 »

Eυχαριστω παιδες. Δεν χρειαζεται να ξεβαψεις τελειως μια ζαντα για να την βαψεις. Αμμοβολη, σοδα και ξηρο παγο χρησιμοποιουμε μονο οταν η βαφη της ζαντας ειναι πολυ χαλια η θελει επισκευη και χρειαζεται να βρουμε το αλουμινιο. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση και εφοσον δεν βαριομαστε γινεται και βαφη με σπρευ.
Πρωτα απ' ολα να ξερετε κατι. Αν ξεβαφτει τελειως μια ζαντα και φανει το αλουμινιο θα τρομαξετε....
Η επιφανεια του αλουμινιου ειναι τραχια και χρειαζεται αρκετο υποστρωμα για να γινει λειο. Μην μπερδευεστε με τις κατεργασμενες.

Υποστρωμα για να πιασει το χρωμα δεν χρειαστηκε να ριξω γιατι το αντικατεστησα με το χαιδεμα που εκανα με το 1000αρι.
Ασταρι παλι δεν χρειαζεται γιατι το χρωμα ειναι μονης.

Με την ιδια διαδικασια εχω βαψει και αλλες ζαντες (οι πρωτες μου εχουν κλεισει 10 χρονια τωρα) και δεν ειχαν εμφανισει το παραμικρο συμπτωμα φθορας.   
Logged

Παντα να προσπαθεις για το καλυτερο.
GEO-CHALLENGE
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tuned Car: ALMERA N16 FACELIFT CHALLENGE 1,5
Έτος Γέννησης: 33
Posts: 711


ΠΥΡΟΒΟΛΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ


« Reply #11 on: Thursday, 03 June , 2010, 19:36:21 »

τι εννοεις το χρωμα ειναι μονης?
Logged

twilight
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Νάουσα
Tuned Car: Pulsar JN15 VZ-R SR16VE N1
Έτος Γέννησης: 28
Posts: 1063


Paradigm Shifter


« Reply #12 on: Thursday, 03 June , 2010, 21:11:35 »

τι εννοεις το χρωμα ειναι μονης?

Επίσης, τι είναι το DREMEL? Στόκο στα χτυπηματάκια μπορούμε να βάλουμε;
Logged

H παρουσίαση μου στο cardomain (στα αγγλικά):
NikosS13
Golden Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα - Τρίπολη
Tuned Car: Silvia S13
Έτος Γέννησης: 34
Posts: 5280



WWW
« Reply #13 on: Thursday, 03 June , 2010, 21:34:40 »

Ωραίος!!! Πολύ καλή παρουσίαση!
Logged


JEO
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Ελευθερο Κουρδισταν
Tuned Car: Αγωνιστικο Micra K11
Έτος Γέννησης: 33
Posts: 178



« Reply #14 on: Thursday, 03 June , 2010, 23:09:53 »

τι εννοεις το χρωμα ειναι μονης?

Οταν βαφεται ενα αυτοκινητο για παραδειγμα, 2 απο τα διαφορα ειδη βαψιματος ειναι το μονης και το διπλης. Το μονης ειναι το χρωμα που δεν χρειαζεται βερνικι μετα το περασμα του. Συνηθως αυτα τα χρωματα ειναι τα απλα. (κοκκινο-λευκο-μαυρο πχ.).
Διπλης λεμε οταν μετα το χρωμα περασουμε και το βερνικι απο πανω. Αυτα τα χρωματα ειναι συνηθως τα μεταλλικα και τα περλα.
Πολυ σημαντικο για την αντοχη στο χρονο στο διπλης, ειναι ο χρονος που θα περασει μεταξυ των δυο.
Logged

Παντα να προσπαθεις για το καλυτερο.
Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  




* Recent Posts
almera n16 model 2004 by karakat
[Yesterday at 23:13:04]


ΟΤ Team ή ΟΕΘ by spyrosbhta
[Yesterday at 22:51:25]


NISSAN GT ACADEMY by ARGIRIS100NXGTR
[Yesterday at 19:40:12]


προβλημα κοντερ by ΑΓΓΕΛΟΣ
[Yesterday at 18:56:46]


Ιούλιος 2014 by ARGIRIS100NXGTR
[Yesterday at 14:18:09]


Να και ο ''Ιαπωνας'' by NOTEFEVER
[Thursday, 24 July , 2014, 20:42:26 ]


Φρένα GTI σε άριστη κατάσταση by Japfighters
[Thursday, 24 July , 2014, 20:04:23 ]


Γενικος πουλαω by STATHISvvlarge
[Thursday, 24 July , 2014, 19:54:49 ]


polounte zantes 17 tis foraga se nissan n 16 by elnismo
[Thursday, 24 July , 2014, 13:55:15 ]


K11 light turbo(?) by geormpal
[Thursday, 24 July , 2014, 08:01:58 ]


Το Βίντεο της ημέρας [ αστεία και σοβαρά ] by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Wednesday, 23 July , 2014, 23:16:51 ]


Πρόβλημα με check engine σε N16. by karakat
[Wednesday, 23 July , 2014, 23:04:14 ]


Trip computer torque σε almera n16 by athan
[Wednesday, 23 July , 2014, 22:58:57 ]


Nissan Almera N16 challenge-2005 by almera challenge
[Wednesday, 23 July , 2014, 22:03:42 ]


ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΖΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ALMERA N16 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ by salto
[Wednesday, 23 July , 2014, 13:02:12 ]


Τίξιμο στο τιμόνι κι έλλειψη επαναφοράς, Ν16 by George.d
[Tuesday, 22 July , 2014, 23:08:14 ]


ψαχνω υδραυλικο χειροφρενο by thanosgti
[Tuesday, 22 July , 2014, 19:27:20 ]


ανταλλακτικα απο Κ11 '97 by almera challenge
[Tuesday, 22 July , 2014, 16:21:21 ]


GT-R: Η αρχή! by papagiannis
[Tuesday, 22 July , 2014, 16:01:43 ]


Κοτσαδόρος και primera p12 by spyrosbhta
[Tuesday, 22 July , 2014, 11:39:18 ]





* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.563 seconds with 22 queries.