Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Καλωσήλθατε στο NissanTuners.gr!!
 
collapse
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Υγραεριοκίνηση - Απορίες - Συνεργεία  (Read 52503 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
ARGIRIS100NXGTR
Supporting member.
**
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Tuned Car: NISSAN 100NX 2,0 GTR
Έτος Γέννησης: 36
Posts: 1761


SR20DE-T PURPLE BLOCK


« Reply #60 on: Saturday, 22 January , 2011, 22:39:28 »

φιλε, σε καταστημα φιλου που πηγα την προηγουμενη εβδομαδα, μου ειπε ιταλικα μαρκας bedini (τα καλυτερα συστηματα. κατασκευαζονται απο το 1955) ΟΛΟ το συστημα, και οχι οπως κανουν καποιοι που βαζουν τουρκικα εξαρτηματα οσα δε γραφουν πανω τους χωρα προελευσης και ιταλικα μονο οσα γραφουν. η τιμη που μου ειπε για το fabia 1,4 ~100hp ειναι 1350 ΜΕ τον λιπαντηρα (100-130ε) και λογω του οτι ειμαστε πολυ καλοι φιλοι μου εκανε δυνατη εκπτωση.

να ξερετε οτι τα συστηματα 4ης γενειας λειτουργουν με εξαεριστηρα και μετατρεπουν το lpg σε αεριο, ενω τα 5ης γενειας ειναι αποκλειστικα για κινητηρες τυπου fsi-tsi και ψεκαζουν απευθειας σε υγρη μορφη, μεσα στον κυλινδρο το lpg, οπως ακριβως και η βενζινη.
ειναι αδυνατον να χρησημοποιηθουν τα 5ης σε "απλους" κινητηρες καθως αν ψεκαστει το lpg σε υγρη μορφη, μολις αγγιξει τη βαλβιδα εισαγωγης, αυτη θα σπασει λογω του οτι το lpg ειναι "παγωμενο" σε σχεση με τη βενζινη.

τα συστηματα εχουν διαφορες στην τιμη λογω μεγεθους. οταν δλδ προκειτε να μπουν σε κινητηρα 50-100 ιππων, 100-200ιππων κλπ.
μου εδειξε πως ακομη και τα σωληνακια ειναι μικρουτσικα, ενω τα συστηματα που βαζουν σε cherokee, porche cayenne κλπ ειναι τεραστια.
ο εξαερωτηρας που μπαινει σε ενα terios εχει υψος 5-6 εκ. και αυτο που προκειται να μπει στο 100αρι μου εχει υψος 18-20εκ.
το ενα σωληνακι εχει παχος σαν το μικρο μου δαχτυλακι και τα δικα μου οσο ειναι ο αντιχειρας μου με πλεγμα υαλοβαμβακα και αλουμινοφυλλα.

ειναι λογικο να εχει δλδ αλλη τιμη το ενα "πακετο" με το αλλο.
αυτο που θελω εγω παει στα 2000 κανονικη τιμη το φουλ πακετο.

κατι πολυ σοβαρο ειναι ο "τυπος" που θα κανει την εγκατασταση, να ειναι μηχανικος και οχι υγραεριτζης. οι τυποι αυτοι δεν εχουν ιδεα τι θα πει λαμδα, closed loop και αλλα πολλα.
τον τελεταιο καιρο υπαρχει εξαρση σε τοποθετησεις υγραεριων και πολλοι συναδερφοι μου ειχαν προβληματα με τα αυτοκινητα τους. το ποιο απλο ειναι το closed loop που ανεφερα παραπανω.
σε κινητηρες που χρησημοποιουν wideband αισθητηρες, ο εγκεφαλος διορθωνει το μιγμα μεχρι αυτο να φτανει στο 14,7 που ειναι και ο ιδανικος λογος αερα-βενζινης. οταν καιμε lpg ο ιδανικος λογος ειναι ο 15,1 / 1 και ο λαμδα βλεπει το μιγμα φτωχο. ο εγκεφαλος προσπαθει να διορθωσει πλουτιζοντας το μιγμα, και ο παραλληλος ακολουθει. αυτο συνεχιζετε μεχρι που εξαντλειται ολο το περιθωριο που εχει ορισει ο κατασκευαστης, οποτε βγαινει εκτος closed loop ο εγκεφαλος και λειτουργει με τη βασικη χαρτογραφηση του και μονο.
το αποτελεσμα ειναι απο φτωχια καταραμενη, μεχρι misfire, καταναλωση και διαφορα αλλα.
μην πατε το αμαξακι σας αν το αγαπατε, σε οποιον ειναι ο πιο φτηνος. μην κοιτατε να γλυτωσετε εξαρτηματα απο το συστημα (οπως ο λιπαντηρας) μονο και μονο επιδη δεν ειναι αναγκαια.

και κατι αλλο που θα σας κανει να σπαστειτε.
ο τυπος που περναει τουρκικα, τα παιρνει 300-400 ευρω και παιρνει 1000-1200.
ο τυπος που περναει ιταλικα, τα παιρνει 700-800 και παιρνει 1000-1300.
ο ενας βγαζει 700 και ο αλλος 300.
Logged

-ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ-
-ΑΓΑΛΙ ΑΓΑΛΙ ΓΙΝΕΤΕ Η ΑΓΟΥΡΙΔΑ ΜΕΛΙ-

100NX GTR | P11-144
roadrunner
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: Όπου γης και Πατρίς
Tuned Car: P10 2.0eGT V-Spec II
Posts: 1674



« Reply #61 on: Saturday, 22 January , 2011, 22:45:09 »

Πολύ κατατοπιστικό Αργυρή… 
Logged

moglis
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: 3city
Tuned Car: N13*2+Β13
Έτος Γέννησης: μοντελο του 81
Posts: 5764



« Reply #62 on: Saturday, 22 January , 2011, 22:52:02 »

   Αργυρη εγω εχω εναν φιλο που παιρνει 3000 αλλα βαζει αμερικανικο... Ρε μην λετε οτι να'ναι αμα παρω ενα τουρκικο και σας το χρεωσω 1500ευρω σημαινει πως εγινε Ιταλικο? Οτι θελουν τα βαπτιζουν δεν εχει να κανει με την τιμη. Για την αναγραφη μαλιστα αλλα οχι με την τιμη.
  Ξερω ενα καταστημα(δεν λεω ονομα) που παλια χρεωνε 1300ευρω και τωρα που βαζουν αρκετοι και ειναι μονοπωλιο χρεωνει 1600 ουτε μηχανηματα αλλαξε ουτε στον εγγεφαλο επεμβαινει οτι εκανε παλια κανει και τωρα.
  1000ευρω εδωσα και ναι μπορει να ειναι και τουρκικο εμενα μια φορα την δουλεια του την κανει σαν Ιταλικο........
Logged

ARGIRIS100NXGTR
Supporting member.
**
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Tuned Car: NISSAN 100NX 2,0 GTR
Έτος Γέννησης: 36
Posts: 1761


SR20DE-T PURPLE BLOCK


« Reply #63 on: Saturday, 22 January , 2011, 22:57:33 »

οποιος θελει να μαθει 5-10 πραγματα παραπανω, η ενδιαφερετε για υγραεριο, αν θελει μπορει να με παρει να παμε παρεα στο μαγαζι του φιλου μου, να δειτε και μονοι σας τι παιζει.
ονοματα δε λεω. δεν κανω διαφημηση. απλως ξεκαθαριζω τις πηγες των πληροφοριων μου. και υπ'οψιν, ο στελιος και ο τασος με το 100αρι ειδανε με τα ματια τους, οτι ο φιλος, παραδιδει μαθηματα κυριολεκτικα.
Logged

-ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ-
-ΑΓΑΛΙ ΑΓΑΛΙ ΓΙΝΕΤΕ Η ΑΓΟΥΡΙΔΑ ΜΕΛΙ-

100NX GTR | P11-144
Fixxxer
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Ριον
Tuned Car: Micra K12 CR12DE
Posts: 1483



« Reply #64 on: Saturday, 22 January , 2011, 22:57:42 »

πολυ ενδιαφερον το ποστ σου, αλλα εχω μια απορια για το παρακατω κομματι:

να ξερετε οτι τα συστηματα 4ης γενειας λειτουργουν με εξαεριστηρα και μετατρεπουν το lpg σε αεριο, ενω τα 5ης γενειας ειναι αποκλειστικα για κινητηρες τυπου fsi-tsi και ψεκαζουν απευθειας σε υγρη μορφη, μεσα στον κυλινδρο το lpg, οπως ακριβως και η βενζινη.
ειναι αδυνατον να χρησημοποιηθουν τα 5ης σε "απλους" κινητηρες καθως αν ψεκαστει το lpg σε υγρη μορφη, μολις αγγιξει τη βαλβιδα εισαγωγης, αυτη θα σπασει λογω του οτι το lpg ειναι "παγωμενο" σε σχεση με τη βενζινη.


αν ειναι ετσι τοτε κατι δεν εχω καταλαβει σωστα, γιατι σε αρθρα που διαβασα στους 4Τ (που δεν τους εκτιμω καθολου, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα), λεει για συστημα 5ης γενιας που βαλανε σε ενα Jazz και σε ενα Quashquai, απο τα οποια κανενα δεν ειναι αμεσου ψεκασμου. Συγκεκριμενα αναφερει οτι προκειται για "νεου τυπου" συστηματα, χωρις "πνευμονα".  Αρα μηπως να 5ης γενιας συστηματα μπαινουν και σε κανονικα μοτερ, οχι FSI ?

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=11995
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=11442
Logged

Revs are the #1 replacement for displacement.
stelios
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: salonika
Tuned Car: gti n14
Posts: 288



« Reply #65 on: Saturday, 22 January , 2011, 23:10:48 »

οποιος θελει να μαθει 5-10 πραγματα παραπανω, η ενδιαφερετε για υγραεριο, αν θελει μπορει να με παρει να παμε παρεα στο μαγαζι του φιλου μου, να δειτε και μονοι σας τι παιζει.
ονοματα δε λεω. δεν κανω διαφημηση. απλως ξεκαθαριζω τις πηγες των πληροφοριων μου. και υπ'οψιν, ο στελιος και ο τασος με το 100αρι ειδανε με τα ματια τους, οτι ο φιλος, παραδιδει μαθηματα κυριολεκτικα.


ακριβως ετσι ειναι οπως τα λεει ο αργυρης.
Logged
ARGIRIS100NXGTR
Supporting member.
**
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Tuned Car: NISSAN 100NX 2,0 GTR
Έτος Γέννησης: 36
Posts: 1761


SR20DE-T PURPLE BLOCK


« Reply #66 on: Sunday, 23 January , 2011, 00:48:07 »

δεν διαβαζω καν τα λινκ σου. μπαινει 5ης γενιας αλλα ειναι πολυ επικινδυνο για τις βαλβιδες. ειναι σχεδον αυτοκτονια. οχι οτι δεν γινετε.
αν σε ενδιαφερει θα μαθω περισσοτερα και θα σου πω.
ο πνευμονας ειναι ο εξαερωτηρας. απο τη στιγμη που απουσιαζει ο ψεκασμος γινετε σε υγρη μορφη.
δεν το ειπα καλα. εννοουσα οτι τα fsi-tsi αναγκαστικα θα φορεσουν 5ης γενιας.
Logged

-ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ-
-ΑΓΑΛΙ ΑΓΑΛΙ ΓΙΝΕΤΕ Η ΑΓΟΥΡΙΔΑ ΜΕΛΙ-

100NX GTR | P11-144
Fixxxer
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Ριον
Tuned Car: Micra K12 CR12DE
Posts: 1483



« Reply #67 on: Sunday, 23 January , 2011, 01:03:53 »

Αν ειναι ευκολο ρωτα συγκεκριμενα για Micra K12 1.2, τι προτεινει κλπ κλπ ή στειλε μου το τηλ του
Logged

Revs are the #1 replacement for displacement.
Roul
NissanTuners CREW
****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Micra K12 1.4
Posts: 7884


ACAB


« Reply #68 on: Monday, 24 January , 2011, 12:58:23 »

Ωραίος ο Αργύρης.
Κώστα ή Αργύρη αν μάθεις τιμή για Μικρα ανέβαστε παρακαλώ. Και εγω ενδιαφέρομαι να μαζέψω κανα φράγκο.
Αυτό που λένε καθαρότερος κινητήρας λιγότερα service ισχύει?
Logged

Fixxxer
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Ριον
Tuned Car: Micra K12 CR12DE
Posts: 1483



« Reply #69 on: Monday, 24 January , 2011, 15:51:45 »

Μολις πριν λιγο μιλησα με τον υπευθυνο μηχανικο του Κυριακουδη. Πολυ εξυπηρετικός και ευγενικος ανθρωπος.


Συγκεκριμενα για Κ12 μου ειπε οτι:

- σε Κ12 μπαινει 4ης και 5ης γενιας. (εχει βαλει και τα 2 σε Κ12).
- προτιμαει 1000% 5ης γενιας, λογω καλυτερης αξιοπιστιας και αποδωσης
- κοστος για 5ης γενιας, κομπλε με τα παντα ολα = 1950 ευρω μετρητοις (ή με καρτα + τοκο)
- κοστος για 4ης  γενιας, κομπλε με τα παντα ολα = ~1400 ευρω μετρητοις (ή με καρτα + τοκο)
- και τα 2 συστηματα ειναι ιταλικα της Icom.
- η δεξαμενη ειναι 48lt ονομαστικα (40lt χρησιμοποιήσιμα) και μπαινει στη θεση της ρεζερβας

συγκεκριμενα για τα 5ης γενιας μου ειπε:
- δουλευουν με τον μαμα εγκεφαλο, δλδ δεν παιζει να εχω πολυ φτωχο ή πολυ πλουσιο μιγμα αφου τα ελεγχει ολα ο Hitachi, αρα δεν παιζει να εχω προβλημα με βαλβιδες, εδρες, καταλυτη κλπ
- αν κατι δεν παει καλα, αναβει κανονικα check-engine στο ταμπλο και αμα δεν του δωσω σημασια, δικια μου μλκια.. Γλώσσα

τα 4ης γενιας:
- εχουν δικο τους εκγεφαλο που εχει δικους του χαρτες, που αν/οταν δεν ειναι ρυθμισμενοι σωστα, τοτε υπαρχουν προβληματα

- του ειπα οτι ηδη εχω 175,000χλμ στο Κ12 και μου ειπε no problem


ΥΓ: για τα προβληματα καμενων βαλβιδων και χαλασμενων εδρων, μου ειπε οτι συμβαινουν κυριως στα 4ης γενιας και ΟΧΙ στα 5ης, λογω του θεματος με τον εγκεφαλο και τους χαρτες κλπ που γραφω πιο πανω

ΥΓ 2: 4ης γενιας = με εξαερωτηρα/"πνευμωνα"
        5ης γενιας = υγρου ψεκασμου

ΥΓ 3: γμτ ξεχασα να ρωτησω τι γινεται αν εχω νιτρα στον πυραυλο! 
« Last Edit: Monday, 24 January , 2011, 15:55:05 by Fixxxer » Logged

Revs are the #1 replacement for displacement.
mathiou
Supporting member.
**
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: hraklio kritis
Tuned Car: nissan almera n16 1.5 chalenge
Έτος Γέννησης: 26
Posts: 858



« Reply #70 on: Monday, 24 January , 2011, 19:03:09 »

λοιπον αυτο το θεμα με το υγραεριο εχει αρχισει να με ενδιαφερει παρα πολυ και εχει γινει και αρκετα προσιτο αλλα επιδη δεν ξερω κανεναν εδω κατω να κανει τετειες δουλειες για δωστε μερικες λησεις για τοποθετιση σε ν16 για να μην με πιανουν κοστο και ας γνοριζω 1 βενζιναδικο εδω στην εβριτερη περιοχη που διαθετει  αεριο και παλι σιμφερει
Logged

Fixxxer
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Ριον
Tuned Car: Micra K12 CR12DE
Posts: 1483



« Reply #71 on: Monday, 24 January , 2011, 19:28:22 »

λοιπον αυτο το θεμα με το υγραεριο εχει αρχισει να με ενδιαφερει παρα πολυ και εχει γινει και αρκετα προσιτο αλλα επιδη δεν ξερω κανεναν εδω κατω να κανει τετειες δουλειες για δωστε μερικες λησεις για τοποθετιση σε ν16 για να μην με πιανουν κοστο και ας γνοριζω 1 βενζιναδικο εδω στην εβριτερη περιοχη που διαθετει  αεριο και παλι σιμφερει

απο εδω: http://www.ygraeriokinisi.gr/partners.html, βλεπω


ΚΡΗΤΗ

ΝΙΚΟΛΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΓΙΑΝΝΗ ΣΩΠΑΣΗ 7
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Τ.Κ.71304
ΤΗΛ. 2810257932
Logged

Revs are the #1 replacement for displacement.
roadrunner
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: Όπου γης και Πατρίς
Tuned Car: P10 2.0eGT V-Spec II
Posts: 1674



« Reply #72 on: Monday, 24 January , 2011, 19:49:30 »

Σαν ιδέα είναι πολύ καλή… αλλά από την άλλη πλευρά… διαβάζοντας τα άρθρα των 4T που έκανε post ο fixxxer θα κρατήσω ένα πολύ βασικό σημείο… χρειάζονται αλλαγή κάθε 5 χρόνια βάση νομοθεσίας….

Επίσης… έχουμε και το σενάριο της αυξήσεις των φόρων στο αέριο… αυτό σίγουρα θα γίνει κάποια στιγμή…

Και μετά είναι η τιμή… απόσβεση σίγουρα θα κάνουν όσοι πραγματοποιούν πολλά χιλιόμετρα ετήσιος…
Logged

moglis
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: 3city
Tuned Car: N13*2+Β13
Έτος Γέννησης: μοντελο του 81
Posts: 5764



« Reply #73 on: Monday, 24 January , 2011, 20:07:51 »

roadrunner εννοειται πως αν κανεις 5Τκμ τον χρονο δεν πας για υγραεριο περιμενωντας να κανεις αποσβεση, σχετικα με την τιμη του υγραεριο...οταν ενα σεβαστο ποσοστο αυτοκινητων γινει υγραεριοκινητο τοτε εννοειται πως θα αθξησουν τους φορους για το υγραεριο οποτε οσοι κανουν πολλα κμ (οπως εγω που σε 4 μηνες εκανα πανω απο 7τκμ) καλο θα ηταν να το βαλουν απο τωρα για να κανουν οσο πιο γρηγορα γινεται την αποσβεση και οοοταν αυξηθει απλα να βαζουν πιο οικονομικο καυσιμο.
Logged

roadrunner
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: Όπου γης και Πατρίς
Tuned Car: P10 2.0eGT V-Spec II
Posts: 1674



« Reply #74 on: Monday, 24 January , 2011, 20:24:03 »

Κάτι τέτοιο….

Εγώ κάνω περίπου 10 χιλ το χρόνο… υπάρχουν και χρονιές που έκανα 2χιλ και χρονιές που έκανα 20χιλ…

Ένας οδηγός (ταξί, εταιρικός, της εφημερίδας  (να μην αναφέρω όνομα) που κάνουν 500χιλ το 6-μηνο τότε και συμφέρουσα είναι η επένδυση… και θα ρίξει το κόστος υπηρεσιών… (στις περιπτώσεις που το όχημα είναι ιδιοκτησία τους και όχι leasing)
Logged

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  




* Recent Posts
Οκτώβριος 2014 by karakat
[Today at 09:04:10]


δυναμο για nissan primera p11-144 1.6 by sunny gti
[Today at 06:25:06]


συνεργειο για το juck ακι μου ? by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Today at 01:46:40]


almera gtir κοβεται για ανταλλακτικα by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Today at 00:50:50]


micra k11 ιδεες ομορφιας by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Today at 00:06:50]


Ν14 1,6 16ν by geormpal
[Yesterday at 16:24:01]


ζαντες 17'' oz ultraleggera 4x114 by papagiannis
[Yesterday at 14:39:07]


ΖΗΤΑΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΙΣΩ ΜΕ ΑΝΤΑΛΑΓΗ by sunny gti
[Yesterday at 04:28:31]


πισω φαναρια nissan akmera n15 challenge by nismofun
[Thursday, 23 October , 2014, 23:59:02 ]


το almera μου by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Thursday, 23 October , 2014, 22:52:09 ]


ΛΑΔΙΑ-ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ - Τύποι, προδιαγραφές, χαρακτηριστικά κ.α. by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Thursday, 23 October , 2014, 22:46:40 ]


Κόντρες με GTR by elnismo
[Thursday, 23 October , 2014, 08:22:11 ]


Τραγούδια που μας αρέσουν, που ακούμε. by giorgos_gr
[Wednesday, 22 October , 2014, 17:30:11 ]


βαλβιδα ψυχρης by paraskeuas
[Wednesday, 22 October , 2014, 00:18:24 ]


Λάστιχα εισαγωγής by geormpal
[Tuesday, 21 October , 2014, 22:41:30 ]


λαδι σε sunny by geormpal
[Tuesday, 21 October , 2014, 22:34:51 ]


16αρες αλουμινιου 4*114 & 4*100 by almera challenge
[Tuesday, 21 October , 2014, 17:44:05 ]


ρυθμιση βαλβιδων vvl by geokat1975
[Tuesday, 21 October , 2014, 10:22:40 ]


PRIMERA P12 by tsakimak
[Sunday, 19 October , 2014, 10:19:38 ]


almera n16 model 2004 by karakat
[Sunday, 19 October , 2014, 10:15:31 ]



Who's Online
  • Dot Guests: 141
  • Dot Hidden: 2
  • Dot Users: 6
  • Dot Users Online:


* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.323 seconds with 22 queries.