Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Καλωσήρθες!! Νέος/α στη παρέα μας??!! Πέρνα από εδώ κι εδώ και πες μας δύο λόγια για σένα!
 
collapse
Pages: [1] 2 3   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: τρεμουλο τιμονιου  (Read 3911 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Μπάμπης
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Λάμια
Tuned Car: Nissan Almera N16
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 72



« on: Saturday, 16 October , 2010, 20:22:07 »

καλησπερα σε ολους σας.εχω προβλημα και αν μπορειτε να μου δωσετε λυση.πριν απο δυο χρονια(για την συνεχεια του θεματος το γραφω) ειχα στραβωσει μια ζαντα και επισκευαστηκε.υστερα απο αυτα τα δυο χρονια λοιπον ηρθε ο καιρος να αλλαξω λαστιχα.ιδου το κουλο.το αμαξι απεκτησε εντονο τρεμουλο απο τα 120χλμ μεχρι τα 145χλμ.ειχε και πριν τρεμουλο αλλα ηταν απειροελαχιστο.για να μην σας κουραζω εχω κανει 4 η 5 ισως και παραπανω ζυγοσταθμισεις,τα λαστιχα μπρος πισω,εχω αλλαξει δαχτυλιδια και οτι αλλο μπορειτε να φανταστειτε.οτι πατεντα μπορειτε να φανταστειτε το εχω κανει.ζαντες και λαστιχα δεν ειναι στραβα.τον λαστιχα τον εχω αφησει μακακα και εχει σηκωσει τα χερια ψηλα.ερχομαστε τωρα στην nissan.με εχουνε διαβεβαιωσει(χωρις να με εχουνε πεισει) οτι δεν εχω κατι στραβο και ολα ειναι απο τον λαστιχα οπου στην τελευταια ζυγοσταθμιση ημουν παρων και ειδα με τα ματια μου οτι δεν εχω λαστιχα-ζαντες στραβα.υπαρχει περιπτωση να προερχεται το τρεμουλο απο κανενα ρουλεμαν μουαγιε,απο καμια βαση μηχανης η σαζμαν η οτιδηποτε αλλο;βεβαια στην nissan μου ειπανε και το αλλο.οτι τους εχει ξανατυχει ενα παρομοιο συμβαν και μολις βαλανε σιδερενιες ζαντες λυθηκανε ολα.εχω απελπιστει και οποιος μπορει ας μου πει κατι το οποιο μου διαφευγει και βεβαια διαφευγει απο λαστιχα-nissan.
Logged
Geo_AlmerA_
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΑΙΓΙΟ
Tuned Car: Almera N16
Έτος Γέννησης: 198Χ
Posts: 4402


OT TEAM premium member


« Reply #1 on: Saturday, 16 October , 2010, 20:32:44 »

καλησπερα σε ολους σας.εχω προβλημα και αν μπορειτε να μου δωσετε λυση.πριν απο δυο χρονια(για την συνεχεια του θεματος το γραφω) ειχα στραβωσει μια ζαντα και επισκευαστηκε.υστερα απο αυτα τα δυο χρονια λοιπον ηρθε ο καιρος να αλλαξω λαστιχα.ιδου το κουλο.το αμαξι απεκτησε εντονο τρεμουλο απο τα 120χλμ μεχρι τα 145χλμ.ειχε και πριν τρεμουλο αλλα ηταν απειροελαχιστο.για να μην σας κουραζω εχω κανει 4 η 5 ισως και παραπανω ζυγοσταθμισεις,τα λαστιχα μπρος πισω,εχω αλλαξει δαχτυλιδια και οτι αλλο μπορειτε να φανταστειτε.οτι πατεντα μπορειτε να φανταστειτε το εχω κανει.ζαντες και λαστιχα δεν ειναι στραβα.τον λαστιχα τον εχω αφησει μακακα και εχει σηκωσει τα χερια ψηλα.ερχομαστε τωρα στην nissan.με εχουνε διαβεβαιωσει(χωρις να με εχουνε πεισει) οτι δεν εχω κατι στραβο και ολα ειναι απο τον λαστιχα οπου στην τελευταια ζυγοσταθμιση ημουν παρων και ειδα με τα ματια μου οτι δεν εχω λαστιχα-ζαντες στραβα.υπαρχει περιπτωση να προερχεται το τρεμουλο απο κανενα ρουλεμαν μουαγιε,απο καμια βαση μηχανης η σαζμαν η οτιδηποτε αλλο;βεβαια στην nissan μου ειπανε και το αλλο.οτι τους εχει ξανατυχει ενα παρομοιο συμβαν και μολις βαλανε σιδερενιες ζαντες λυθηκανε ολα.εχω απελπιστει και οποιος μπορει ας μου πει κατι το οποιο μου διαφευγει και βεβαια διαφευγει απο λαστιχα-nissan.
έχεις το εργοστασιακό βήμα στο αυτοκίνητο σου?δηλαδη 15άρα με 65προφίλ και 185φάρδος 185/65/15?
Logged

Μπάμπης
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Λάμια
Tuned Car: Nissan Almera N16
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 72



« Reply #2 on: Saturday, 16 October , 2010, 20:45:57 »

οι διαστασεις ειναι 195Χ60Χ15 οι οποια αναγραφεται και στο πλαισιο του αυτοκινητου.δεν εχω χασει το βημα γιατι τοτε ολοι εδω στην λαμια θα ειχανε το ιδιο προβλημα.
Logged
NOTEFEVER
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: matsu picchu
Tuned Car: Titanic Challenge
Έτος Γέννησης: Όσο πρέπει.
Posts: 7158


Veni Vidi Vici


« Reply #3 on: Saturday, 16 October , 2010, 20:47:04 »

Από δισκόπλακες πως πας???
Logged

“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

M-Tec  | O.T.T.  |   http://performance-garage
Μπάμπης
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Λάμια
Tuned Car: Nissan Almera N16
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 72



« Reply #4 on: Saturday, 16 October , 2010, 20:53:19 »

φιλε μου δεν εχω τετοιο προβλημα.θα ειχα τρεμουλο και στο φρεναρισμα.το αυτοκινητο ειναι πολυ προσεγμενο.ολα τα χιλιομετρα του ειναι στην εθνικη λογω δουλειας και γενικα το προσεχω.
Logged
NOTEFEVER
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: matsu picchu
Tuned Car: Titanic Challenge
Έτος Γέννησης: Όσο πρέπει.
Posts: 7158


Veni Vidi Vici


« Reply #5 on: Saturday, 16 October , 2010, 21:03:21 »

μην το λες..

Δεν είναι απαραίτητο. Εμένα το κάνει μόνο σε αριστερές στροφές

(είναι από δισκόπλακες) και δεν το κάνει αντίστοιχα αισθητά στο φρένο...

Και την δουλειά την έπαθα όταν από καυτά τα φρένα μου έφαγαν

νερά (απότομα) από αγωγό σπασμένο...

Αν τα λάστιχα δεν έχουν πρόβλημα και οι ζάντες, μπορεί να είναι

κάτι κουλό..
Logged

“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

M-Tec  | O.T.T.  |   http://performance-garage
Μπάμπης
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Λάμια
Tuned Car: Nissan Almera N16
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 72



« Reply #6 on: Saturday, 16 October , 2010, 21:18:58 »

πριν απο περιπου 4 μηνες αλλαξα τακακια και δεν διαπιστωθηκε κατι τετοιο.ακομα και οταν το πηγαινω για πλυσιμο το αυτοκινητο το αφηνω να κρυωσει πρωτα και υστερα πλενετε.
Logged
mitsmo
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: αθηνα
Tuned Car: primera p11
Έτος Γέννησης: 26
Posts: 323



« Reply #7 on: Saturday, 16 October , 2010, 21:42:48 »

παντως κ εγω που το ειχα παθει ηταν οι δισκοι
Logged
NOTEFEVER
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: matsu picchu
Tuned Car: Titanic Challenge
Έτος Γέννησης: Όσο πρέπει.
Posts: 7158


Veni Vidi Vici


« Reply #8 on: Saturday, 16 October , 2010, 21:55:23 »

ξαναπήγαινε στην Νισσάν και ζήτα να σου δανείσουν ένα σετ τροχών.

Πήγαινε έπειτα με έναν από τους τεχνικούς μια δοκιμή για καταλάβει

τι γίνεται.

Το σαζμάν το αποκλείω (θα έκανε ανάλογα με τις στροφές)
την βάση μηχανής θα την ένιωθες γενικότερα σαν κραδασμό
οπότε έχει να κάνει κάτι με την κύλιση σου..
Logged

“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

M-Tec  | O.T.T.  |   http://performance-garage
peterpatra
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: patra
Tuned Car: Datsun...pulsar sr20det
Έτος Γέννησης: 29
Posts: 475



« Reply #9 on: Saturday, 16 October , 2010, 22:02:43 »

ψαξε για λαστιχα βασης κρεμαριερας η ακροπαρα ημιμπαρα αν εχουν κενα!εμενα ετρεμε απο ακρομπαρο!
Logged

Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια λενε στο χωριο μου!
thodoris
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: θεσ/νικη
Tuned Car: παπάκι detune
Έτος Γέννησης: 12
Posts: 9118


The porsche killer


« Reply #10 on: Saturday, 16 October , 2010, 22:31:24 »

Λοιπόν να μιλήσει ο παλιός που εχει και περισσότερες και κουλές εμπορίες
Στραβές  δισκόπλακες το αποκλείουμε γιατι θα στο έκανε στο φρενάρισμα(εκτός αν ειναι τόσο φευγάτες και γυρίζουν τόσο έντονα που δεν θα φρενάριζες καθόλου)
Αφου  τα ζαντολάστιχα ειναι καλά το θέμα ειναι ή δεν πατάει καλά η ζάντα απο πίσω(βάλτες της στο μηχάνημα που κάνεις ζυγοστάθμησει της ζάντες και δεν με το μάτι αν γυρίζουν καρφί,δες και της ενδείξεις)
Δες την δισκόπλακα αν πατάει καλά η ζάντα πάνω και δεν εχει κάποιο σημάδι ή χτύπημα που να το εμποδίζει αυτο.
Τώρα πάμε στα κουφά που δεν είδατε.
Εγώ είχα τρέμουλο σε κάποια χιλιόμετρα και λέω ειναι στραβές οι ζάντες.έσπασε απο το μακρύ ημιαξώνιο απο τον εσωτερικό μπιλιαδόρο το στεφάνη που κρατάει τα ρουλεμάν και αναγκαστικά άλαξα στεφάνη. Μετά την αλλαγή το τρέμουλο σταμάτησε.Είχα ραγισμένο στεφάνη,δέν καθόταν στα κέντρα οι μπίλιες και έκανε τρέμουλο οπότε ρίξε ενα βλέφαρο τα ημιαξώνια βγάζοντας της φυσούνες απο πάνω και με την ευκαιρία αλλάζεις και τα γράσσα.Κάνε τον έλεγχο και πες μας.
Το άλλο κουλό (που θέλω να το αποκλείω)είναι ή τα λάστιχα να ειναι στραβά ή να μην κάνει καλή ζυγοσταθμίσει το μηχάνημα.
Logged


resistance is futile
p-george
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα-Χαλάνδρι
Tuned Car: Nissan Qashqai 1.6
Posts: 199



« Reply #11 on: Saturday, 16 October , 2010, 23:21:05 »

Για το τρεμουλο που εμφανιζεται απο τα 120-140 χλμ υπεθυνη ειναι η ζυγοσταθμιση,
αφου εχει γινει ζυγοσταθμιση και δεν εχεις στραβες ζαντες τοτε εχεις στραβα λαστιχα,
ακομα και αν ειναι καινουρια πολλες φορες ειναι στραβα αν εχουν αποθηκευτει για μεγαλο
διαστημα ορθια χωρις να τους αλλαζουν θεση κατα διαστηματα,
ο λαστιχας που στα εβαλε να εισαι σιγουρος οτι δεν θα το βρει ποτε.
Μονη λυση ειναι να δοκιμασεις ενα ζευγαρι μπροστινα ζαντολαστιχα που δεν εχουν προβλημα
απο ενα αλλο αυτοκινητο.
Logged

Γιώργος
moglis
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: 3city
Tuned Car: N13*2+Β13
Έτος Γέννησης: μοντελο του 81
Posts: 5776



« Reply #12 on: Saturday, 16 October , 2010, 23:24:00 »

  Μπαμπη εχεις κανει ζυγοσταθμιση ΠΑΝΩ στο αμαξι η σου ανεβαζε τις ζαντες μια μια πανω στο μηχανημα?
Logged

NOTEFEVER
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: matsu picchu
Tuned Car: Titanic Challenge
Έτος Γέννησης: Όσο πρέπει.
Posts: 7158


Veni Vidi Vici


« Reply #13 on: Sunday, 17 October , 2010, 01:30:10 »

  Μπαμπη εχεις κανει ζυγοσταθμιση ΠΑΝΩ στο αμαξι η σου ανεβαζε τις ζαντες μια μια πανω στο μηχανημα?


Μάλλον μια-μια, έτσι όπως το περιγράφει...


Για το τρεμουλο που εμφανιζεται απο τα 120-140 χλμ υπεθυνη ειναι η ζυγοσταθμιση,
αφου εχει γινει ζυγοσταθμιση και δεν εχεις στραβες ζαντες τοτε εχεις στραβα λαστιχα,
ακομα και αν ειναι καινουρια πολλες φορες ειναι στραβα αν εχουν αποθηκευτει για μεγαλο
διαστημα ορθια χωρις να τους αλλαζουν θεση κατα διαστηματα,
ο λαστιχας που στα εβαλε να εισαι σιγουρος οτι δεν θα το βρει ποτε.
Μονη λυση ειναι να δοκιμασεις ενα ζευγαρι μπροστινα ζαντολαστιχα που δεν εχουν προβλημα
απο ενα αλλο αυτοκινητο.


Στέκει καλά σαν άποψη...!!!!

Λοιπόν να μιλήσει ο παλιός που εχει και περισσότερες και κουλές εμπορίες
Στραβές  δισκόπλακες το αποκλείουμε γιατι θα στο έκανε στο φρενάρισμα(εκτός αν ειναι τόσο φευγάτες και γυρίζουν τόσο έντονα που δεν θα φρενάριζες καθόλου)
Αφου  τα ζαντολάστιχα ειναι καλά το θέμα ειναι ή δεν πατάει καλά η ζάντα απο πίσω(βάλτες της στο μηχάνημα που κάνεις ζυγοστάθμησει της ζάντες και δεν με το μάτι αν γυρίζουν καρφί,δες και της ενδείξεις)
Δες την δισκόπλακα αν πατάει καλά η ζάντα πάνω και δεν εχει κάποιο σημάδι ή χτύπημα που να το εμποδίζει αυτο.
Τώρα πάμε στα κουφά που δεν είδατε.
Εγώ είχα τρέμουλο σε κάποια χιλιόμετρα και λέω ειναι στραβές οι ζάντες.έσπασε απο το μακρύ ημιαξώνιο απο τον εσωτερικό μπιλιαδόρο το στεφάνη που κρατάει τα ρουλεμάν και αναγκαστικά άλαξα στεφάνη. Μετά την αλλαγή το τρέμουλο σταμάτησε.Είχα ραγισμένο στεφάνη,δέν καθόταν στα κέντρα οι μπίλιες και έκανε τρέμουλο οπότε ρίξε ενα βλέφαρο τα ημιαξώνια βγάζοντας της φυσούνες απο πάνω και με την ευκαιρία αλλάζεις και τα γράσσα.Κάνε τον έλεγχο και πες μας.
Το άλλο κουλό (που θέλω να το αποκλείω)είναι ή τα λάστιχα να ειναι στραβά ή να μην κάνει καλή ζυγοσταθμίσει το μηχάνημα.


Αν δεν ισχύουν και του Θόδωρα οι απόψεις, πας για εξορκισμό μετά!

Logged

“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

M-Tec  | O.T.T.  |   http://performance-garage
p-george
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα-Χαλάνδρι
Tuned Car: Nissan Qashqai 1.6
Posts: 199



« Reply #14 on: Sunday, 17 October , 2010, 13:23:18 »

Για το τρεμουλο που εμφανιζεται απο τα 120-140 χλμ υπεθυνη ειναι η ζυγοσταθμιση,
αφου εχει γινει ζυγοσταθμιση και δεν εχεις στραβες ζαντες τοτε εχεις στραβα λαστιχα,
ακομα και αν ειναι καινουρια πολλες φορες ειναι στραβα αν εχουν αποθηκευτει για μεγαλο
διαστημα ορθια χωρις να τους αλλαζουν θεση κατα διαστηματα,
ο λαστιχας που στα εβαλε να εισαι σιγουρος οτι δεν θα το βρει ποτε.
Μονη λυση ειναι να δοκιμασεις ενα ζευγαρι μπροστινα ζαντολαστιχα που δεν εχουν προβλημα
απο ενα αλλο αυτοκινητο.


Στέκει καλά σαν άποψη...!!!!

Μου εχει συμβει τουλαχιστον δυο φορες στο παρελθον, εχει μεγαλη σημασια το λαστιχο να ειναι φρεσκο οταν το αγοραζουμε και αυτο, οχι οτι η διαφορα ειναι μεγαλη σε σχεση με καποιο πιο παλιο, αλλα εχουμε πιο πολλες ελπιδες να εχει παθει λιγοτερες ζημιες κατα την  αποθηκευση του.
Η ζυγοσταθμιση εξισοροπει την περιστρεφομενη μαζα ζαντας και ελαστικου,αφου ειναι τεχνικα αδυνατο να κατασκευαστει ελαστικο απολυτα ζυγισμενο και βεβαια το ιδιο συμβαινει και με την ζαντα, εδω ομως το προβλημα ειναι το σχημα του ελαστικου και οχι το ζυγισμα του κατα την περιστροφη.
Σκεφτειτε οτι μπορουμε να ζυγοσταθμισουμε μια ροδα με π.χ. εξαγωνο σχημα αλλα τι θα γινει αν προσπαθησουμε να οδηγησουμε με αυτη ?.
Πολλες φορες τα λαστιχα που φοραμε χανουν το σχημα τους αν μεινουν ακινητα για πολυ καιρο και τις πιο πολλες φορες το νιωθουμε εντονα στα πρωτα χιλιομετρα που κανουμε μεχρι να επανελθουν, αν υπερβαλουμε ομως στην ακινησια το προβλημα γινεται μονιμο.
Ενας απλος τροπος για να ελεγξουμε τετοιες ζημιες μονοι μας ειναι ο εξης:
Kανουμε μια διαδρομη τουλαχιστον 5-10 χλμ ετσι ωστε να ζεσταθουν και να επανελθουν ακομα και απο μια μικρη ακινησια, σηκωνουμε την ροδα που θελουμε να τσεκαρουμε με τον γρυλο, βρισκουμε ενα κοντινο σταθερο σημειο (προφυλακτηρα η' φρυδι φτερου) και μετραμε την αποσταση ενω περιστρεφουμε την ροδα, ισως να ειναι πο ευκολο να κρατησουμε σταθερα ενα ξυλινο μετρο και περιστρεφοντας την ροδα να δουμε σε ποια σημεια απομακρυνεται η εφαπτεται με την περιφερεια της , θα ηταν καλυτερο βεβαια να γυρισουμε ελαφρα το τιμονι ετσι ωστε η μετρηση να γινει στη μεση του πελματος.
Υπ ' οψιν οτι το ιδιο μπορει να συμβαινει και με τις ζαντες οπως ειπε παραπανω και ο thodoris, οταν μια ζαντα στραβωσει λιγο απο καθετο χτυπημα δεν ειναι αναγκαιο οτι θα χασει την ζυγοσταθμιση της η ροδα.
Logged

Γιώργος
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  





* Recent Posts
Βλάβης συνέχεια... by ARGIRIS100NXGTR
[Today at 16:10:01]


Almera N16 του 2000 δεν φορτώνει στις ψηλές!!! by ARGIRIS100NXGTR
[Today at 15:00:11]


Αισθητήρας Λάμδα ή Καταλύτης by ARGIRIS100NXGTR
[Today at 14:24:03]


Νοέμβριος 2014 by karakat
[Today at 11:28:18]


Γιατί τα μελάνια είναι τόσο ακριβά; by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Today at 00:34:15]


Καφρίλα σε "τεχνικό" by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Today at 00:25:56]


almera n16 model 2004 by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Yesterday at 23:11:40]


Almera N16 φρένα-άκρα-λάστιχα by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Yesterday at 23:10:01]


Αστείες φώτο! by karakat
[Yesterday at 14:25:41]


primera p10 1.6 slx μετατροπη σε SR20DE by nikolas-P10
[Yesterday at 14:11:46]


Φωτισμός καντράν κονσόλας ν16 by karakat
[Yesterday at 12:02:27]


Greddy E-manage by Johnakis
[Monday, 24 November , 2014, 20:34:59 ]


sr16ve σε n13 by elnismo
[Monday, 24 November , 2014, 08:46:07 ]


Ζητείται πίσω ακραξονιο/ημιαξόνιο απο navara d22 4x4 133 by aris.
[Sunday, 23 November , 2014, 22:08:08 ]


Nissan Micra K11 cga3 wannabe challenge by almera challenge
[Sunday, 23 November , 2014, 18:47:10 ]


Wideband Innovate LC by lostson
[Sunday, 23 November , 2014, 11:54:42 ]


ΜΠΛΟΚΕ ΣΑΣΜΑΝ 150 ΕΥΡΩ!!!!! CA-16DE by ilias
[Sunday, 23 November , 2014, 10:57:29 ]


ΧΑΡΙΖΟΝΤΕ PITBULL κουταβακια 1 μηνος by ilias
[Sunday, 23 November , 2014, 10:56:38 ]


Μπουζοκαλωδια σιλικονης για p11 144 ga 16de by ARGIRIS100NXGTR
[Saturday, 22 November , 2014, 17:59:36 ]


Το Βίντεο της ημέρας [ αστεία και σοβαρά ] by spiro
[Saturday, 22 November , 2014, 10:04:05 ]





* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.456 seconds with 22 queries.