Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Καλωσήρθες!! Νέος/α στη παρέα μας??!! Πέρνα από εδώ κι εδώ και πες μας δύο λόγια για σένα!
 
collapse
Pages: [1] 2 3 ... 7   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: εγκατασταση-συντηρηση υγραεριου, υγραεριοκινηση.  (Read 18412 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
corrado
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΠΑΛΛΗΝΗ
Tuned Car: SILVIA S14
MICRA Κ11 CGA3
MICRA K12 CR14
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 672


Γιάννης


« on: Monday, 11 April , 2011, 11:32:39 »

ευχαριστω το φόρουμ.

« Last Edit: Tuesday, 30 December , 2014, 15:45:03 by corrado » Logged

Geo_AlmerA_
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΑΙΓΙΟ
Tuned Car: Almera N16
Έτος Γέννησης: 198Χ
Posts: 4402


OT TEAM premium member


« Reply #1 on: Monday, 11 April , 2011, 15:04:34 »

δηλαδή φίλε περίπου που κυμαίνονται οι τιμές?
Logged

moglis
Tuner
*
Offline Offline

Περιοχή: 3city
Tuned Car: N13*2+Β13
Έτος Γέννησης: μοντελο του 81
Posts: 5783



« Reply #2 on: Monday, 11 April , 2011, 19:44:38 »

  Καλες δουλειες φιλος.!!!
Logged

corrado
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΠΑΛΛΗΝΗ
Tuned Car: SILVIA S14
MICRA Κ11 CGA3
MICRA K12 CR14
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 672


Γιάννης


« Reply #3 on: Monday, 11 April , 2011, 20:32:17 »

ευχαριστω!
λοιπον: -ιταλικο της LANDIRENTZO, πολυ καλο.

           - ολλανδικο GFI, η κορυφη στα συστηματα 4ης γενιας
           - υγρος ψεκασμος της ICOM ιταλικο συστημα 5ης γενιας,  
           καταπληκτικο συστημα, επιβαλεται σε τουρμπο κινητηρες και βελτιωνει την λειτουργια τους, εφαρμεζεται και σε πολυ μεγαλης ιπποδυναμης κινητηρες και δεν χρειαζεται συντηρηση.



και κατι αλλο επειδη ακουγεται, ο κινητηρας δεν παθαινει απολυτως τιποτα αν επιλεχτει το σωστο συστημα.

« Last Edit: Tuesday, 30 December , 2014, 15:46:31 by corrado » Logged

dion4023
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Tuned Car: K11 1993
N15 1999
Έτος Γέννησης: 36
Posts: 204


NISSAN λεω και κλαιω


« Reply #4 on: Monday, 11 April , 2011, 21:06:59 »

ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
οι τιμες ειναι +φπα?
Logged

スパークで十分です !!!
dion4023
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Tuned Car: K11 1993
N15 1999
Έτος Γέννησης: 36
Posts: 204


NISSAN λεω και κλαιω


« Reply #5 on: Monday, 11 April , 2011, 21:07:40 »

αδειες χαρτια κομπλε?
Logged

スパークで十分です !!!
NOTEFEVER
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: matsu picchu
Tuned Car: Titanic Challenge
Έτος Γέννησης: Όσο πρέπει.
Posts: 7158


Veni Vidi Vici


« Reply #6 on: Tuesday, 12 April , 2011, 15:41:44 »

Ωραίος ο φίλος!

Μπράβο Γιάννη, καλές δουλειές φίλε!!
Logged

“Μητρός τε και Πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς”

M-Tec  | O.T.T.  |   http://performance-garage
corrado
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΠΑΛΛΗΝΗ
Tuned Car: SILVIA S14
MICRA Κ11 CGA3
MICRA K12 CR14
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 672


Γιάννης


« Reply #7 on: Tuesday, 12 April , 2011, 19:16:42 »

να'στε καλα παιδες!
« Last Edit: Tuesday, 30 December , 2014, 15:47:01 by corrado » Logged

thodoris
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: θεσ/νικη
Tuned Car: παπάκι detune
Έτος Γέννησης: 12
Posts: 9123


The porsche killer


« Reply #8 on: Tuesday, 12 April , 2011, 21:54:17 »

ΕΓω να ρωτήσω κάτι.Το πάν σε ένα μοτέρ για να μην σπάσει ειναι το πρόγραμμα.Στην περιπτώσει του υγραερίου ποιος αναλαμβάνει να κάνει το πρόγραμμα για να μην σπάσει το μοτέρ (δηλ.να μην στεγνώσει?)
Logged


resistance is futile
dion4023
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Tuned Car: K11 1993
N15 1999
Έτος Γέννησης: 36
Posts: 204


NISSAN λεω και κλαιω


« Reply #9 on: Tuesday, 12 April , 2011, 22:00:39 »

να'στε καλα παιδες!
οι τιμες ειναι τελικες με φπα και ολα τα χαρτια για υπουργειο-κτεο νομιμα.
και η αποδειξη-τιμολογιο? χρειαζονται?
Logged

スパークで十分です !!!
ARGIRIS100NXGTR
Supporting member.
**
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Tuned Car: NISSAN 100NX 2,0 GTR
Έτος Γέννησης: 36
Posts: 1823


SR20DE-T PURPLE BLOCK


« Reply #10 on: Wednesday, 13 April , 2011, 00:16:45 »

φιλε απ'οσο γνωριζω το συστημα βασιζετε στο προγραμμα του κανονικου εγκεφαλου και στον εξτρα δινουμε +χχ% (νομιζω οτι ειναι +25% αναλογα με το αν ειναι ατμ η τουρμο) παραπανω καυσιμο. δεν νομιζω οτι κανουνε κατι αλλο. ο φιλος θα μας πει που ξερει καλυτερα.
Logged

-ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ-
-ΑΓΑΛΙ ΑΓΑΛΙ ΓΙΝΕΤΕ Η ΑΓΟΥΡΙΔΑ ΜΕΛΙ-

100NX GTR | P11-144
twilight
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Νάουσα
Tuned Car: Pulsar JN15 VZ-R SR16VE N1
Έτος Γέννησης: 28
Posts: 1064


Paradigm Shifter


« Reply #11 on: Wednesday, 13 April , 2011, 19:41:19 »

Αναρωτιέμαι σε VE τι θα γινόταν.
Logged

H παρουσίαση μου στο cardomain (στα αγγλικά):
kos_hatz
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tuned Car: N16 SR16VE+LPG
Έτος Γέννησης: 24
Posts: 353



« Reply #12 on: Thursday, 14 April , 2011, 12:07:44 »

Αναρωτιέμαι σε VE τι θα γινόταν.
Κι εγώ...
Logged

B4tiSp0t
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονίκη - Εύοσμος
Tuned Car: Skoda Octavia 4 RS
Έτος Γέννησης: 26
Posts: 1242


Ανέστης - Άκης


« Reply #13 on: Thursday, 14 April , 2011, 12:26:38 »

σαν τι θέλετε να γίνει? Παντού μπαίνει το υγραέριο... Απλά αν είναι να το πηγαίνεις τάπα θα πρέπει να το γυρνάς σε βενζίνη. Κατα τα άλλα για οικονομική οδήγηση δε νομίζω ότι θα έχεις κάποιο πρόβλημα.
Logged
corrado
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΠΑΛΛΗΝΗ
Tuned Car: SILVIA S14
MICRA Κ11 CGA3
MICRA K12 CR14
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 672


Γιάννης


« Reply #14 on: Sunday, 17 April , 2011, 08:57:25 »

οντως μπαινει παντου, ο VE ειναι χαλαρη περιππτωση, εδω μπαινει σε τουρμπο 300+ ιππων και δεν υπαρχει κανενα προβλημα να το πηγαινεις ταπα, σας φαινεται περιεργο αλλα το ξαναλεω, με το υγραεριο πηγαινει καλυτερα το αυτοκινητο, εχει καλυτερη γραμικοτητα και ελαστικοτητα απο χαμηλα ο κινητηρας. Και εγω στην αρχη δεν το πιστευα αλλα ειναι εκπληκτικο.
Logged

Pages: [1] 2 3 ... 7   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  





* Recent Posts
Λάδι υδραυλικού τιμονιού by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Today at 20:57:32]


Nissan almera N16 by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Today at 20:23:22]


Ιανουάριος 2015 by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Today at 20:19:50]


Ν15 by stef21
[Today at 15:22:00]


Κayba Excel-G με εργοστασιακά ελατήρια και top mount by lefteris mourtzakis
[Yesterday at 20:34:28]


Βαλβολινες για n 16 by karakat
[Thursday, 29 January , 2015, 18:46:04 ]


πολουνται 2 ενισχητες 60 euro by papagiannis
[Thursday, 29 January , 2015, 12:58:10 ]


ενα χρησημο λινκ για ολουσ τουσ ανησυχουσ by kostasm7
[Thursday, 29 January , 2015, 08:40:43 ]


Αλμέρα Ν15 πρόβλημα με μπιπερ απο φωτα by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Wednesday, 28 January , 2015, 23:07:12 ]


Nissan Primera P12 Πρόβλημα με την καμερα παρκαρίσματος. by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Wednesday, 28 January , 2015, 21:19:03 ]


λιτρα ρεζερβας N16 by spiro
[Monday, 26 January , 2015, 10:11:59 ]


απορια για αλλαγη καντραν σε n16 2001 by giwrgos_trikala
[Sunday, 25 January , 2015, 23:08:46 ]


πολλα πραγματα sunny n14 gti by stef21
[Sunday, 25 January , 2015, 18:03:17 ]


Βλάβης συνέχεια... by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Sunday, 25 January , 2015, 14:06:02 ]


Τεχνικά προβλήματα από λακκούβες; Ιδού η λύση by THE_ULTIMATE_DRIFTER
[Saturday, 24 January , 2015, 22:02:13 ]


Αλεξανδρος καινουργιο μελος by geormpal
[Monday, 19 January , 2015, 22:05:34 ]


Ψαχνω ζαντες N15 GTI by ChrisLynch
[Monday, 19 January , 2015, 01:24:25 ]


Πραγματα απο Ν16 και οχι μονο by ZMdevelopment
[Sunday, 18 January , 2015, 12:36:35 ]


almera n16 techna by xristaras85
[Sunday, 18 January , 2015, 11:40:41 ]


Μπουζι για Primera p11 by nikolakis1979
[Saturday, 17 January , 2015, 20:16:10 ]





* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.104 seconds with 23 queries.