Welcome, Guest. Please login or register. - Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
Καλωσήρθες!! Νέος/α στη παρέα μας??!! Πέρνα από εδώ κι εδώ και πες μας δύο λόγια για σένα!
 
collapse
Pages: [1] 2   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: nissan sunny n13 sdn a/c  (Read 5599 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
BILL5
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: athens
Tuned Car: Nissan Sunny N13 Sedan 1.4 slx 80hp
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 117



« on: Saturday, 30 April , 2011, 05:16:23 »

γεια σας παιδια εχω ενα προβλημα με το a/c του N13 μου ειναι με το μοτερ το ga14s με τα 81hp και οταν βαζεις εμπρος το a/c τρεμει ολο το αμαξι λες και εχει λοξιγκα ητε ειναι σταματιμενο το αμαξι ητε ειναι εν κινηση κανει ετσι ειχε μπει φρεον αλα καποια στιγμη στα ξανφνικα αρχισε αυτο το προβλημα λετε να εχει χασει το φρεον του και τι φρεον περνει το συγκεκριμενο κ αν γινεται να μπει απο n14 a/c η απο καποιο νεοτερο μια λυση βρε παιδια  ευχαριστω...
« Last Edit: Saturday, 30 April , 2011, 05:30:04 by BILL5 » Logged
Timborixos
NissanTuners CREW
****
Offline Offline

Gender: Male
Tuned Car: Τελείως GAGA N13
Posts: 3389


OTTeam


« Reply #1 on: Saturday, 30 April , 2011, 10:15:47 »

καλημερες. Οταν λες τρεμει, εννοείς πεφτουν οι στροφες;
 Εχουμε το ιδιο αμαξι/μοτερ και οταν το εχω ανοιχτο, και ειμαι σταματημένος μου πεφτουν οι στροφές στις 500-400  Στριφογύρισμα ματιών Εν κίνηση δεν εχει πρόβλημα. Αυτο το κανει (σύμφωνα με μάστορα...) γιατι οταν άλλαξα καρμπιρατέρ, δεν μου το ειχαν ρυθμίσει σωστά.

Δεν ξερω κατά ποσο ισχύει αυτο.. (Ισχύει αραγες; )
Logged

almera challenge
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ
Tuned Car: almera N16 challenge
Έτος Γέννησης: 26
Posts: 2159


η Ιστορια γραφεται απο τους νικητες....


« Reply #2 on: Saturday, 30 April , 2011, 12:10:23 »

πιθανον να σου εχει χαλασει μια βαλβιδα που εχει στο καρμπυρατερ για να κραταει σταθερο το ρελαντι.μου χαλασε και μενα καποια στιγμη και απλα εχω ανεβασει λιγο το ρελαντι..τωρα για το φρεον,παιρνει R12 το οποιο εχει καταργηθει εδω και χρονια.καποιοι μαστοροι το εχουν ακομα,αλλα θα το πληρωσεις πανακριβο.οταν πηγαινα στην σχολη ψυκτικων μου ειχε πει ενα καθηγητης πως το R12 μπορεις να το αντικαταστασεις με ενα αλλο φρεον που χρησημοποιηται στους καταψυκτες.δυστηχως δεν θυμαμαι ποιο ειναι αυτο.αν δεν αλλαχθει ο συμπιεστης δεν μπορεις να βαλεις διαφορετικο φρεον.αν φορουσες ga κινητηρα θα σου ελεγα να εβαζες συμπιεστη απο το Ν15 που λειτουργει με το καινουργιο φρεον...δυστηχως ειναι μεγαλο μπλεξιμο αυτο με τα Ν13 και τα Ν14ds
Logged

ニッシュ、フェンスの心

NIKOS NGB P10
Official 3city NT reporter
Golden Member
***
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Τριπολη
Tuned Car: Primera P10
Posts: 5369



« Reply #3 on: Saturday, 30 April , 2011, 12:10:49 »

Σε όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει  μια βαλβίδα που όταν είναι σε λειτουργία ο κινητήρας και  ανοίγουμε το A/C , τα φώτα , τα βεντιλατερ κλπ  αυτόματα ανεβάζει τις στροφές του κινητήρα έτσι ώστε να μην πέφτουν οι στροφές του ρελαντί  
Logged

lostson
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΕΥΟΣΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Tuned Car: ALMERA N16 FACELIFT GTIR
Έτος Γέννησης: 36
Posts: 2617



« Reply #4 on: Saturday, 30 April , 2011, 12:13:38 »

Σε όλα τα αυτοκίνητα υπάρχει  μια βαλβίδα που όταν είναι σε λειτουργία ο κινητήρας και  ανοίγουμε το A/C , τα φώτα , τα βεντιλατερ κλπ  αυτόματα ανεβάζει τις στροφές του κινητήρα έτσι ώστε να μην πέφτουν οι στροφές του ρελαντί 

Εμένα που τις ρίχνει περίπου 200 στροφές? (SR20DET GTIR)
Logged

ilias
Tuner
*
Online Online

Περιοχή: nikaia
Tuned Car: B12 1.6VVL
N13 4x4 GTiR 280ps
Ν13  4χ4 GA-16
N13 3Door SR20DE
Β-12  gtir  350ps
Posts: 1276



« Reply #5 on: Saturday, 30 April , 2011, 12:29:23 »

αυτα με τα καρμπυρατερ εχουν εχουν μια φουσκα μολις ανοιγης a/c ανοιγη με υποπιεση η βαλβιδα και δινη στροφες ,,αν φυγη καποιο σωληνακι υποπιεσις  σαφως θα πεφτουν οι στροφες,,καμμια σχεση με ιντζεξιον που αυτο γινετε μεσω εγκεφαλου,,,
κοιτα λοιπον αν εχη φυγη καποιο σωληνακι,,,η αν δουλευη η φουσκα που βρισκετε πανω στο καρμπυρατερ ,,
Logged

Maniatis Power Tuning
nikaia
BILL5
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: athens
Tuned Car: Nissan Sunny N13 Sedan 1.4 slx 80hp
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 117



« Reply #6 on: Sunday, 01 May , 2011, 21:12:54 »

το θεμα ειναι με το a/c του μοτερ μου μπορω να βαλω απο καποιο αλο μοντελο η πως θα κανουμε το δικο μου με νεο τυπου φρεον και που ειναι το a/c στο αμαξι στον χωρο μηχανης
Logged
spyrosbhta
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Tuned Car: Nissan Primera P12 - πρώην Sunny N14

Όποιος θυσιάζει την ελευθερία του για χάρη της ασφάλειας του, δεν αξίζει τίποτα απο δυο.
B.F.
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 2663


I love 80s! --- ΦΟΡΑΩ ΖΩΝΗ ΠΑΝΤΑ


« Reply #7 on: Sunday, 01 May , 2011, 22:33:16 »

από άλλο μοντέλο άστο...

Για να μπεί νέο φρέον ή δε χρειάζεται τπτ, ή χρειάζεται απλά μια αλλαγή βαλβίδας στον αφυγραντύρα...
Logged

corrado
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΠΑΛΛΗΝΗ
Tuned Car: SILVIA S14
MICRA Κ11 CGA3
MICRA K12 CR14
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 673


Γιάννης


« Reply #8 on: Monday, 02 May , 2011, 14:01:40 »

τα βηματα για να μπει νεο freon ειναι αλλαγη λαδια με συνθετικα, αλλαγη τσιμουχακια, αλλαγη φιλτροσυλεκτη και καινουργια πληρωση.
 αυτα θα στα κανει μηχανικος, τι σχεση εχεις εσυ με αυτα αφου δεν ξερεις απο μηχανικα;
Καλυτερα να ζητας τη βοηθεια του φορουμ αφου εχεις ρωτησει καποιον εμπειρο σε αυτα(μηχανικο-ψυκτικο) και θελεις απλα να επιβεβαιωθεις....
Logged

spyrosbhta
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Tuned Car: Nissan Primera P12 - πρώην Sunny N14

Όποιος θυσιάζει την ελευθερία του για χάρη της ασφάλειας του, δεν αξίζει τίποτα απο δυο.
B.F.
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 2663


I love 80s! --- ΦΟΡΑΩ ΖΩΝΗ ΠΑΝΤΑ


« Reply #9 on: Monday, 02 May , 2011, 23:00:50 »

τα βηματα για να μπει νεο freon ειναι αλλαγη λαδια με συνθετικα, αλλαγη τσιμουχακια, αλλαγη φιλτροσυλεκτη και καινουργια πληρωση.
 αυτα θα στα κανει μηχανικος, τι σχεση εχεις εσυ με αυτα αφου δεν ξερεις απο μηχανικα;
Καλυτερα να ζητας τη βοηθεια του φορουμ αφου εχεις ρωτησει καποιον εμπειρο σε αυτα(μηχανικο-ψυκτικο) και θελεις απλα να επιβεβαιωθεις....

Σε μένα μιλάς;;;

Το συμπέρασμα που έιπα βγήκε μετά από συζήτηση με άτομα από δω μέσα και με crew members, και πάλι καμία άποψη δεν είναι απόλυτη και σωστή, πάντα χωράνε διορθώσεις.

Τώρα αν εσύ θες να το παίξεις μάγκας καλύτερα μαζέψου λίγο. Εδώ και 2 χρόνια που κάνω θέματα για a/c γιατί δεν απαντάς που ξέρεις;;;;

Και στην τελική τι είσαι μηχανικός, ηλεκτρολόγος, ψυκτικός ή κάποιος που θέλει φασαρίες;

Αν πας για το τελευταίο, λάθος άτομο βρήκες.    άρησε σε παρακαλώ.
Logged

corrado
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΠΑΛΛΗΝΗ
Tuned Car: SILVIA S14
MICRA Κ11 CGA3
MICRA K12 CR14
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 673


Γιάννης


« Reply #10 on: Tuesday, 03 May , 2011, 09:14:26 »

δεν αναφερομουν σε σενα αλλα στον δημιουργο του τοπικ αυτου, αν διβασεις καλυτερα τι εγραψα θα το καταλαβεις εφοσον διαβασεις και ολο το τοπικ.......αλλα....
...μιας και βλεπω εκτος απο φυσικη ξερεις και ψυκτικα τι ειναι ακριβως η βαλβιδα που αναφερεις πανω στον αφυγραντηρα ξερεις;; ειναι βαλβιδα  πιεσης του κυκλωματος η οποια κοβει το κομπρεσερ οταν δεν υπαρχει ικανοποιητικη πιεση ψυκτικου υγρου, τι σχεση μπορει να εχει αυτη η βαλβιδα με τον οποιοδηποτε τυπο ψυκτικου μεσου χρησιμοποιεις;;

να υπενθυμισω οτι εχω πτυχιο μηχανικου-αδεια εξασκησεως, πτυχιο ψυκτικου, αδεια εγκαταστατη αεριων καυσιμων και πειρα απο 15 χρονων σε ηλεκτρολογιο αυτοκινητων,
Δεν ξερω αν σε καλυπτω....
Logged

elnismo
WebCreator
Διαχειριστής
*****
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Αθήνα
Tuned Car: N16
Posts: 7175



« Reply #11 on: Tuesday, 03 May , 2011, 09:56:50 »

  παίδες

μοιραστείτε ο καθένας ό,τι καλύτερο μπορεί από γνώσεις και με τη καλύτερη διάθεση και θα βρεθεί η άκρη..
Logged

spyrosbhta
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Tuned Car: Nissan Primera P12 - πρώην Sunny N14

Όποιος θυσιάζει την ελευθερία του για χάρη της ασφάλειας του, δεν αξίζει τίποτα απο δυο.
B.F.
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 2663


I love 80s! --- ΦΟΡΑΩ ΖΩΝΗ ΠΑΝΤΑ


« Reply #12 on: Tuesday, 03 May , 2011, 13:06:27 »

δεν αναφερομουν σε σενα αλλα στον δημιουργο του τοπικ αυτου, αν διβασεις καλυτερα τι εγραψα θα το καταλαβεις εφοσον διαβασεις και ολο το τοπικ.......αλλα....
...μιας και βλεπω εκτος απο φυσικη ξερεις και ψυκτικα τι ειναι ακριβως η βαλβιδα που αναφερεις πανω στον αφυγραντηρα ξερεις;; ειναι βαλβιδα  πιεσης του κυκλωματος η οποια κοβει το κομπρεσερ οταν δεν υπαρχει ικανοποιητικη πιεση ψυκτικου υγρου, τι σχεση μπορει να εχει αυτη η βαλβιδα με τον οποιοδηποτε τυπο ψυκτικου μεσου χρησιμοποιεις;;

να υπενθυμισω οτι εχω πτυχιο μηχανικου-αδεια εξασκησεως, πτυχιο ψυκτικου, αδεια εγκαταστατη αεριων καυσιμων και πειρα απο 15 χρονων σε ηλεκτρολογιο αυτοκινητων,
Δεν ξερω αν σε καλυπτω....

Εντάξει συγγνώμη για την λάθος εντύπωση που είχα.

Όσον αφορά στη βαλβίδα, έχει κάπου ειπωθεί πως το νέο φρεόν χρειάζεται μικρότερη πίεση (4 bar αντί 8 του παλιού). Διόρθωσε αν είναι λάθος αυτό.
Logged

corrado
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: ΠΑΛΛΗΝΗ
Tuned Car: SILVIA S14
MICRA Κ11 CGA3
MICRA K12 CR14
Έτος Γέννησης: 31
Posts: 673


Γιάννης


« Reply #13 on: Tuesday, 03 May , 2011, 16:06:42 »

δεν πειραζει, ολα καλα!

υπαρχει διαφορα της πιεσης σε κατασταση ηρεμιας αλλα ειναι μικρη αναμεσα στα δυο, στο R12 και R134, εξαλου οι πιεσεις εχουν να κανουν καθαρα με τη θερμοκρασια του περιβαλλοντος(ειναι αναλογες), οποτε μπορει στο κρυο να ειναι ιδιαιτερα χαμηλες
γιάυτο το λογο η βαλβιδα αυτη δεν ειναι τοσο ευαισθητη, πρεπει να πεσει παρα πολυ η πιεση ωστε να διακοψει.
Logged

BILL5
Tuner
*
Offline Offline

Gender: Male
Περιοχή: athens
Tuned Car: Nissan Sunny N13 Sedan 1.4 slx 80hp
Έτος Γέννησης: 25
Posts: 117



« Reply #14 on: Sunday, 03 June , 2012, 03:47:50 »

Η χρήση του R12 για σέρβις ή επισκευή απαγορεύεται στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα από τις 31/12/2000. Το R12 (Freon) είναι ένα CFC (ChloroFluoroCarbon), το οποίο είναι επιβλαβές στο στρώμα του όζοντος.

Τι κάνετε τώρα;
Ένα σύστημα R12 μπορεί να ξαναγεμίσει με το εναλλακτικό R134a. Δεν επιτρέπεται όμως να αναμειχτούν!
Ένα σύστημα R134a χρειάζεται ένα διαφορετικό λιπαντικό. Το R134a μολύνει το λάδι, που χρησιμοποιείται στο σύστημα R12. Ένα ξαναγέμισμα με καθαρό R134a ενός συστήματος R12 θα είχε ως αποτέλεσμα μια ανεπαρκή λίπανση του συμπιεστή.

Τι μπορείτε να κάνετε;
Ελέγξτε εάν ο κατασκευαστής υποστηρίζει τη μετατροπή.
Σε περίπτωση που μετατραπεί ένα σύστημα R12 σε ένα σύστημα R134a, πρέπει να αδειάσει το παλιό λάδι.
Όλο το σύστημα πρέπει να ξεπλυθεί, προτού να ξαναγεμίσει με το R134a.
Αντικαταστήστε τον ξηραντήρα με ένα συμβατό στο R134a.
Αντικαταστήστε την τάπα πλήρωσης με μια νέα θυρίδα σέρβις του R134a.
Βεβαιωθείτε, ότι το σύστημα είναι σαφώς χαρακτηρισμένο ως ελεγμένο. Έτσι θα αποφύγετε μελλοντικά σφάλματα.
Η ποσότητα του ψυκτικού υγρού διαφέρει, εάν χρησιμοποιηθεί το R134a. Σημειώστε στο σύστημα τη νέα ποσότητα.
Οι εύκαμπτοι σωλήνες και οι δακτύλιοι στεγανοποίησης "Ο" του παλιού συστήματος πρέπει να αντικατασταθούν.

Γνωστά πρόβλημα κατά τη μετατροπή του συστήματος
Ένας συμπιεστής που κατασκευάστηκε για ψυκτικό μέσο R12 αλλά λειτουργεί με R143a, μπορεί να έχει μια ανεπαρκή λίπανση.
Μπορούν να παρουσιαστούν εύκολα διαρροές, επειδή το R134a έχει μικρότερα μόρια σε σύγκριση με το R12.
Το R134a δεν είναι ως ψυκτικό μέσο τόσο αποτελεσματικό, γι' αυτό ο συμπιεστής πρέπει να αυξήσει την πίεση, πράγμα που μπορεί να προκαλέσει ζημιές.
Επειδή το R134a δεν είναι τόσο αποτελεσματικό, είναι πιθανό να μην εργάζεται το σύστημα τόσο καλά, όπως προηγούμενα.

Υπόδειξη: Οι κανονισμοί για τον εξοπλισμό και την έγκριση διαφέρουν στις διάφορες ευρωπαϊκές χώρες

Logged
Pages: [1] 2   Go Up
  Send this topic  |  Print  
 
Jump to:  





* Recent Posts
Μάρτιος 2015 by spiro
[Today at 09:41:45]


Ολοκληρες μετατροπες Sunny GTiR και κοκκινοκαπακο GTi by Ηλιας_VVL
[Today at 02:58:48]


Διακόπτης φώτων με θέση για προβολάκια by lefteris mourtzakis
[Yesterday at 23:59:31]


Nissan Almera Ν16 SR20ve '00 by sparan
[Yesterday at 22:44:47]


νερα στα ποδια συνοδηγου micra k11 by GeorgeK11
[Yesterday at 22:11:06]


ζαντες με καρε 4χ098 κανουν σε ν15? by papagiannis
[Yesterday at 19:45:50]


oθονη ενχρωμη σε αλμερα Ν16 by papagiannis
[Yesterday at 19:30:22]


ψαχνω ζαντες n15 gti ανταλαζω και της δικες μου της 16αρες μετα λαστιχα by stef21
[Yesterday at 14:43:43]


ενα Ν16 απο Πατρα..... by almera challenge
[Yesterday at 03:04:55]


Φίλτρο Βενζίνης/καυσιμου by PanosK
[Yesterday at 00:55:46]


almera n16 model 2004 by Timborixos
[Wednesday, 25 March , 2015, 21:27:13 ]


εισαγωγή αλουμινίου για sr20ve by mathiou
[Wednesday, 25 March , 2015, 19:36:42 ]


Ζητείται ζαντα αλουμινίου 4 100 by manosporto
[Wednesday, 25 March , 2015, 18:23:47 ]


ΓΡΥΛΟΣ παραθυρου ΑΠΟ Ν16 ΣΕ Ρ12 by papagiannis
[Wednesday, 25 March , 2015, 13:57:47 ]


N15 GTi Olympos - project by R.G. by ARGIRIS100NXGTR
[Tuesday, 24 March , 2015, 17:51:44 ]


γρυλος παραθ. απο Ν15 sedan πορτα οδηγου by papagiannis
[Tuesday, 24 March , 2015, 11:49:50 ]


Ζητείται χταπόδι για SR20 VVL by s12 bozis
[Tuesday, 24 March , 2015, 11:46:43 ]


nismo 740cc injectors by s12 bozis
[Tuesday, 24 March , 2015, 11:45:01 ]


Ζητουνται δισκοπλακες για Ν16 by s12 bozis
[Tuesday, 24 March , 2015, 11:42:38 ]


sr20ve και δεξια βαση σε Ν16 by sparan
[Tuesday, 24 March , 2015, 08:45:54 ]



Who's Online
  • Dot Guests: 122
  • Dot Hidden: 0
  • Dot Users: 8
  • Dot Users Online:


* Banners
Υλικό για υπογραφές στα posts σας!

* T-Shirts!
Μπλουζάκια!






Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal

Enterprise design by Bloc
Page created in 0.134 seconds with 22 queries.